Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] регистрация на нов контрагент

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Сря Яну 06, 2016 8:04 pm    Заглавие: [Решен] регистрация на нов контрагент Отговорете с цитат

здравейте ползвам безплатната версия на програмата ви вчера обнових със версията от 12,12,2015 и сега като се опитам да регистрирам нов контрагент програмата блокира случайно някой да има някаква идея
преинсталирах няколко пъти програмата напълно с уиндоус 7 съм ако има някакво значение
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Сря Яну 06, 2016 8:13 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

проблема се появява конкретно при регистрация на нов контрагент ФИЗИЧЕСКО ЛИЦЕ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 06, 2016 10:13 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Списъкът с контрагенти в основния контейнер ли го зареждате или директно от форма за продажба при избор на контрагент създавате нов?

Когато забие появява ли се "радара" с текст "получаване на данни"?

Можете да пробвате да се върнете до предишната реализация, за да видите дали проблемът наистина е в новата или има друг проблем.

Тук са всички предишни реализации: http://office.unicontsoft.com/public/

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Сря Яну 06, 2016 11:29 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

и при двата варианта на въвеждане резултата е един и същ забелязах че програмата блокира когато се започне да се въвежда текст в полето име
направо блокира не се отваря радара единствения начин да се излезе е с мениджъра на задачи и край на задачата
ако ще ви помогне исталирах същата версия със същата база данни на уиндоус 7 32 бита и няма никакви проблеми там
аз съм с 64 бита
пробвах с възстановяване на старата версия работи си нормално но доста време позагубих защото имам доста въведени данни под новата версия а това съобщение за разминаването във версиите е доста притеснително )))
ще съм ви благодарен за някакво предположение защото е доста голям проблем да не може да се регистрират нови контрагенти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 06, 2016 11:52 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвайте веднага след като стартирате Dreem Personal да отворите Средства | Настройки (Alt+P) и потърсете в раздел Конектори в настройки на баркод скенер поле HID/USB устройство. По подразбиране там трябва да седи (Автоматичен избор). Изтрийте съдържанието му, така че да остане празно полето и потвърдете настройките с Ok. Можете да пишете пак тук ако не се оправя проблема така.

Също е интересно дали ползвате някаква странна клавиатура (например свръзана през bluetooth) и дали имате баркод скенер на Symbol или Zebex производители. Съдържанието на падащия списък на HID/USB устройствата ще ни е полезно да качите тук като screenshot.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Чет Яну 07, 2016 7:53 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

здравейте току що изтеглих и инсталирах отново програмата положението е същото
изпълних препоръката ви положението отново е същото
ползвам лаптоп каботя с неговата клавиатура не ползвам баркод скенер
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Чет Яну 07, 2016 8:08 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

здравейте отново току що изтеглих от горния линк който се публикували версията от 29,06,2015
със нея няма никакви проблеми значи изключвам възможността проблема да е в моя компютър
в интерес на истината аз до последно работих с версията от 29,06,2015
и вчера направо обнових до 12,12,2015 сега виждам че между 12,12, и 29,06 има още три обновявания дали трябва да обновя със всяка от тях последователно
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Яну 07, 2016 8:59 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво е съдържанието на падащия списък на настройка HID/USB устройство? Ако не става с празно, пробвайте да изберете някоя друга опция, различна от самата клавиатура.

Принципно реализациите са комулативни, т.е. можете да използвате последната реализация да надстроите всяка предишна реализация чак до и включително версия 1.0 на Dreem Personal без да е необходимо да инсталирате междинни реализации.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Пет Яну 08, 2016 8:21 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

вчера докато изпълнявах препоръките ви и после като си възтанових старата версия забелязах че въпросния списък е доста различен за двете версии тия дни като имам повече време ще си поиграя да инсталирам и да снимам и двата списъка
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Яну 09, 2016 6:51 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, така е. В новата реализация падащия списък е попълнен с имена на устройствата, а преди бяха (нечовешки) идентификатори на устройства.

Явно някъде бъркаме с auto-detect опцията, която разпознава USB баркод скенери по името на устройството. А тя е вкл. по подразбиране вече.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Вто Яну 12, 2016 6:06 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

здравейте не мога да кача снимка тик излиза ми този надпис 413 Request Entity Too Large дайте някакъв имейл да ви я пратя
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 12, 2016 7:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Не виждам нищо притеснително в списъка с устройства.

Пробвайте в това полето за HID/USB устройства да изтриете текста с Del или BackSpace от клавиатурата, така че да остане полето празно и след това да потвърдите формата с настройките с бутона OK долу вдясно.

Ако това не помогне утре в работно време ме търсете в чат-а на сайта (от зелената лента долу вдясно) за да се уговорим да го погледна през TeamViewer ако желаете да продължим да го борим.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Сря Яну 13, 2016 6:18 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

това го пробвах още първия път като ми писахте не са получи
итре няма да имам възможност евентуално петък ще ви пиша
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gggggggggggg



Регистриран на: 06 Яну 2016
Мнения: 30

МнениеПуснато на: Пон Яну 18, 2016 4:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

здравейте дали ще е удобно да погледнете моя въпрос
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 18, 2016 5:11 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Резолюция: При подобен проблем пробвайте да максимизирате формата за редакция преди да пишете в полета по нея.

Конкретният проблем във форма за редакция на контрагенти ще бъде отстранен в следващата реализация на Dreem Personal.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum