Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
aktivvna
Регистриран на: 07 Яну 2009 Мнения: 132
|
Пуснато на: Сря Дек 16, 2015 2:36 pm Заглавие: [Решен] Проблем при преинсталация на Dreem |
|
|
Здравейте,
Сменихме версията на Windows 7 и преинсталирахме програмата. Но след няколко рестартирания ми дава този проблем /прикачения/ и се налага отново да пускам файл все едно сменям версията. След което нямам загуба на информация, но се притеснявам да не се обърка нещо.
Разчитам на помощ!
Описание: |
|
Размер: |
40.3 KB |
Преглеждания: |
10468 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Дек 16, 2015 2:53 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвахте ли първо пълна деинсталация от Control Panel->Add/Remove Programs, после наново инсталация от DreemPrs15.EXE със закачане на съществуващата база данни?
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
aktivvna
Регистриран на: 07 Яну 2009 Мнения: 132
|
Пуснато на: Чет Дек 17, 2015 2:27 pm Заглавие: |
|
|
Благодаря за бързия отговор. Тази сутрин го направих, като за всеки случай изключих антивирусната програма при инсталацията и сега ще следя ситуацията. Ако има проблем пак ще Ви досаждам.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|