Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
todisbg
Регистриран на: 13 Мар 2013 Мнения: 22
|
Пуснато на: Чет Авг 13, 2015 8:22 am Заглавие: [Решен] Връзка с касов апарат на Windows 10 |
|
|
Здравейте, надстроих Windows 7 до Windows 10. Ползвам последната версия на Dreem Personal със свързан касов апарат Tremol ZM-KL с USB. След надстройката касовият апарат няма връзка с Dreem POS-а. Грешката е:
"Грешка при управление на фискален принтер TREMOL ZEKA на COM3, 115200. Устройството е недостъпно." Пробвах всички скорости, не само 115200.
Усъмних се във връзката на касовия апарат с компютъра, изтеглих от сайта на тремол програмка, която откри веднага касовия апарат, смених му логото при печат и т.н., т.е. връзка има.
Пробвах и още нещо- откачих касовия апарат от компютъра и пак пуснах ПОС-а. Грешката се промени на: "Грешка при достъп до фискален принтер COM3, 115200. Грешка при отваряне: The system cannot find the file specified."
При чиста инсталация на Windows 10 и Dreem Personal грешките са същите. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Авг 13, 2015 2:34 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте да включите отметката за Ексклузивен достъп до порта. Когато спуснете падащия списък с COM портове виждате ли изписан модела срещу COM3?
По принцип програмките за настройка на ФП отварят порта ексклузивно от своя страна и не може през това време POS да работи с него, именно грешка Access denied се получава.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
todisbg
Регистриран на: 13 Мар 2013 Мнения: 22
|
Пуснато на: Пет Авг 14, 2015 8:26 am Заглавие: |
|
|
Отметката за ексклузивен достъп я пробвах още в началото - не стана. Програмата от тремол я изтеглих последно, така че и тя не е пречила преди това.
Когато натисна падащия списък с COM-портове, се чува звуков сигнал от касовия апарат и в списъка се появява COM3, но до него НЕ пише нищо - няма "протокол", няма "модел". |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Авг 14, 2015 10:23 am Заглавие: |
|
|
Това ще отнеме време за да се разбере какво му е и да се коригира. Дотогава явно ще задържим клиентите да не upgrade-ват до Win10 ако ползват POS.
Последно питане: за x64 Windows 7 и Windows 10 става дума, нали?
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
todisbg
Регистриран на: 13 Мар 2013 Мнения: 22
|
Пуснато на: Пет Авг 14, 2015 1:48 pm Заглавие: |
|
|
Да, х64, и win7 и win10. Временно ще ползвам пос-а с виртуален ФП и отделно ръчно издаване на касова бележка.
Благодаря за отделеното време! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|