|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
sklad
Регистриран на: 25 Апр 2015 Мнения: 8
|
Пуснато на: Пон Май 04, 2015 11:59 pm Заглавие: Колко малко му трябва на човека :) |
|
|
Здравейте,
Искам да ви похваля, че сте свършили огромна работа върху този продукт, в последните две седмици изтествах 4 подобни продукта и вашият е най-добрият, но и най-сложният за работа, отделих му доста време да го разуча има какво ли не, но някак сте се съсредоточили върху сложните и тежки неща, а сте пропуснали най-простите, за нуждите на по-обикновените потребители.
Разбирам, че софтуера не го правите за нас безплатните клиенти, но когато бизнеса се развие...
Все пак ако решите да свалите малко нивото, за да докосните и нашите души това са моите нужди:
1. Вкарвам покупка, за мен лично най-логично е веднага да вкарам продажна цена или да кажа цената е по правилата на някоя от ценовите листи, а там съм си заложил някакви логики по групи. Както ми отговорихте във форума сте избрали по-консервативен метод, нека е така, но примерно да се изисква одобрение на цената в ценовата листа, но не да се налага да вкарам всички продукти още веднъж в ценовата листа.
2. След като съм вкарал фактурата и съм дал продажните цени имам нужда да си разпечатам Стокова разписка от фактурата на базата на продажните цени.
3. Като съм си направил продажните цени искам да си изкарам списък с купените стоки за някакъв период и да си видя купил съм от Фирма ООД 5 бр. Гуми на цена 100 лв. продавам ги на 150 лв. и ако реша директно от там да мога да коригирам цената.
4. В POS, когато се въвежда продукта ще е удобно да се вижда някакъв маркер къде пиша, все едно пиша в input поле
Искам да ви благодаря и за винаги бързите отговори на въпросите във форума, макар да ми отнемаше малко повече време да разгадая отговора, но вината си е моя, че материята ми е непозната. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Май 05, 2015 12:52 am Заглавие: Re: Колко малко му трябва на човека :) |
|
|
Здравейте,
Цитат: | 1. Вкарвам покупка, за мен лично най-логично е веднага да вкарам продажна цена или да кажа цената е по правилата на някоя от ценовите листи, а там съм си заложил някакви логики по групи. Както ми отговорихте във форума сте избрали по-консервативен метод, нека е така, но примерно да се изисква одобрение на цената в ценовата листа, но не да се налага да вкарам всички продукти още веднъж в ценовата листа. |
Интересно в кой подобен софтуер при въвеждане на покупка можете да въведете и продажни цени? При нас може да се работи с няколко ценови листи, според мен ще е доста неудобно да се направи нещо подобно. В момента списъците с редовете на продажби/покупки имат по над 50 колони и са доста сложни за ползване (на всеки списък можете да покажете доп. колони с Shift+F12).
Освен това като правите покупка на момента ли създавате продуктите които купувате? Обикновено номенклатурата е статична, въвежда се еднократно и регулярно се правят покупки по нея. Иначе принципно в детайл формата за въвеждане на нов продукт можете да въведете и цени по всяка ценова листа, ако това се налага да се случи докато се прави покупката.
Цитат: | 2. След като съм вкарал фактурата и съм дал продажните цени имам нужда да си разпечатам Стокова разписка от фактурата на базата на продажните цени. |
За фактура за продажба ли става дума? Иначе мисля коментирахме как да си разпечатате ПСД по продажна ценова листа. Това обикновено клиентите го ползват за да коригират цените по щандовете само за новите продукти.
Цитат: | 3. Като съм си направил продажните цени искам да си изкарам списък с купените стоки за някакъв период и да си видя купил съм от Фирма ООД 5 бр. Гуми на цена 100 лв. продавам ги на 150 лв. и ако реша директно от там да мога да коригирам цената. |
Такава справка е резонна. Коригиране на данни нямаме практика да се случва в справки обаче.
Цитат: | 4. В POS, когато се въвежда продукта ще е удобно да се вижда някакъв маркер къде пиша, все едно пиша в input поле |
В POS разчитаме на баркод скенер за вход. Понякога дори клиентите оставят само малка клавиатура с цифри на самата киоска. По-скоро нямаме намерение да променяме опростения дизайн засега.
В заключение искам да Ви споделя, че и ние виждаме места в които нещата могат да се правят по-лесно, но често тези "лесни" подходи са грешни, водят до загуба на проследяемост. "Сложното" е умишлено направено за да може да се следят отделно склад, каса, разчети с клиенти, счетоводство, и това е най-лесният начин който ние знаем това да стане интегрирано. Принципно в големите ERP системи не е по-различно, в SAP бих казал че е още по-сложно (но не много).
Иначе ползите от това да работите със "сложна" система са, че лесно можете да разделите работата по оператори, в момента в който се разрастне дейността. Например Dreem спокойно може да обхване фирма с 50 оператора и паралелно 50 киоски с POS.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|