Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] e-meil

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
petyrnikolov



Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Съб Юни 06, 2015 1:23 pm    Заглавие: [Решен] e-meil Отговорете с цитат

не мога да изпратя документ по е-мейл


.jpg
 Описание:
грешка
 Размер:  440.17 KB
 Преглеждания:  25326 път(и)

.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1894
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Юни 06, 2015 5:31 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Това съобщение се получава когато или Dreem или Outlook е стартиран с команда Run as Administrator (или подобна) с повишени права. За да се ползва Outlook трябва или и двете програми да са стартирани нормално или и двете да са с повишени права (Run as Administrator).

Друг вариант е да затворите Outlook и да оставите Dreem да се опита да го стартира, но така е по-неудобно, затова най-добре е да изравните нивото на интегритет на Dreem и Outlook.

Трета теоритична възможно е да сте стартирали Dreem от самия инсталатор на Dreem Personal и затова той да е с административни права. Можете да рестартирайте Dreem при такава ситуация и да пробвате отново изпращане на ел. поща.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
petyrnikolov



Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Сря Юни 10, 2015 8:48 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвах но не се получава Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1894
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Юни 10, 2015 1:11 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

petyrnikolov написа:
Пробвах но не се получава Sad

Пробвайте да излезете от Outlook преди да пратите поща през Dreem.

Коя версия на Outlook ползвате?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
petyrnikolov



Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2015 2:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвах и така не става
Ползвам Office 2010 но и при версия 2013 е същият проблема само на 2007 всичко беше ОК
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1894
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Юни 12, 2015 2:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

При нас е тествано с Outlook 2010 и Outlook 2013

Тази грешка се получава само ако Outlook е стартиран предварително, преди да се използва опция Изплащане на ел. поща в Dreem.

Ако Outlook не е стартиран предварително, то Dreem го пали със или без административни права, според което му трябва.

Проверете от Properties на двете програми дали са настроени да се стартират с административни права така някак:



И после махнете отметката за админ. права от тук



Това и на Dreem и на Outlook.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
petyrnikolov



Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Нед Юни 14, 2015 8:19 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Направих така че и двете програми да се стартират с администраторски права и се получи. Благодаря ви
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1894
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Юни 14, 2015 10:32 am    Заглавие: Отговорете с цитат

По принцип Dreem няма причина да се стартира с админ. права. Същото се отнася и за Outlook.

Пробвахте ли дали работи изпращането на поща ако и двете програми са без админ. права? Това би било по-безопасно решение от гледна точка на security.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
petyrnikolov



Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Нед Юни 14, 2015 12:15 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Да пробвах но не става Sad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
petyrnikolov



Регистриран на: 15 Сеп 2009
Мнения: 52

МнениеПуснато на: Пон Авг 10, 2015 2:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
дали има вече някакво решение за проблема, аз все още като не са стартирани двете програми с админски права не мога да изпращам по е-мейла, а когато ги стартирам с админ и Outlook-а ми създава грижи
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1894
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Авг 10, 2015 10:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Да има проблем с manifest ресурса на Dreem.exe и приложението винаги се стартира с elevated privileges, затова се налага и Outlook да се стартира elevated в момента.

В следващата реализация ще го оправим така че и двете пролжения да могат да се ползват в medium integrity level.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ivan Hristov



Регистриран на: 02 Ное 2014
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Сря Сеп 02, 2015 9:43 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, появи се следният проблем(мисля че след надстройката до Win10): при опит за идпращане на документ се появява съобщението по- долу. След като натисна ОК изписва "MAPI грешка: 0x80004005"

ОС е Windows 10 32 бита, а outlook е 2013 и е по подразбиране за имейлите.



error.png
 Описание:
 Размер:  5.82 KB
 Преглеждания:  24814 път(и)

error.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1894
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Сеп 02, 2015 9:59 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Да това е проблем със 64-битовата версия на Outlook.

Пробвайте да стартирате Outlook отделно от Dreem, преди да изпращате ел. поща от него. Идеята е Outlook да е стартиран преди да изберете меню Файл | Изпращане на ел. поща (Ctrl+Shift+M) в Dreem.

В интернет има много описания как да се създаде Outlook64Bridge към MAPI32.DLL в регистъра, но нямам информация дали подобни интервенции работят в крайна сметка.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Ivan Hristov



Регистриран на: 02 Ное 2014
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Съб Сеп 05, 2015 1:45 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря, получи се. Ще опитам и това когато имам време:

wqw написа:


В интернет има много описания как да се създаде Outlook64Bridge към MAPI32.DLL в регистъра, но нямам информация дали подобни интервенции работят в крайна сметка.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum