Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
sunflower2113
Регистриран на: 27 Авг 2014 Мнения: 1
|
Пуснато на: Сря Авг 27, 2014 9:38 am Заглавие: архивиране на база данни |
|
|
Здравейте,
Не мога да архивирам база данни за да преместя програмата на друг компютър. Стигам до екрана за установяване на самоличност, натискам бутона с трите точки до полето профил, но помощника за поддръжкана база данни не се отваря. Опитах да затворя и отворя програмата, рестартирах компютъра но няма никакъв ефект. Помощника за поддръжка на системни бази данни не се отваря изобщо. Има ли някакъв друг начин по който да си направя архив на програмата?
Благодаря предварително за отделеното внимание. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
МилкоГ
Регистриран на: 19 Яну 2015 Мнения: 26
|
Пуснато на: Пон Яну 19, 2015 1:03 pm Заглавие: |
|
|
Ползвам програмата от 4 години и също искам да я прехвърля на нов компютър. След като отворя системата на новия компютър от направения бак-ъп и тръгна да се логва ми дава съобщение на полето за Профил, където е написано Dreem15_Personal- Компонентът за бизнес логика не може да бъде достъпен. Съществува проблем при осъществяването на комуникацията с базата данни.
Как да процедирам в този случай? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Яну 19, 2015 1:14 pm Заглавие: |
|
|
Рестартирайте Dreem Personal -- това е известен проблем със стари реализации.
С коя реализация на Dreem Personal и на кой Windows се получава проблема?
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
МилкоГ
Регистриран на: 19 Яну 2015 Мнения: 26
|
Пуснато на: Пон Яну 19, 2015 3:24 pm Заглавие: |
|
|
Уиндоус 7. Там съм инсталирал днес последната версия, която има на сайта. Да не оказва проблем и факта, че на стария компютър базата е от както е инсталирана преди 4 години- тоест не е апдейтвана? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Яну 19, 2015 3:50 pm Заглавие: |
|
|
Не, последните реализации сами се прилагат необходимите промени след възстановяване на стар архив.
Би трябвало да се оправи след рестарт на Dreem.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|