Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] проблем с отваряне и осчетоводяване на документ

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
krasko28



Регистриран на: 25 Авг 2012
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Нед Авг 17, 2014 10:45 am    Заглавие: [Решен] проблем с отваряне и осчетоводяване на документ Отговорете с цитат

Имам проблем и то всеки път при влизане и използване на програмата. В търговска система при опит за зареждане на нов касов документ ми излиза прозорец с комуникация и изписва "Получаване на данни", като кръгчето се върти доста дълго време, понякога по пет минути, след което аз отказвам и от десетия или петнадесетия опит се получава. Същото става и когато се опитам да осчетоводя документа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1996
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Авг 17, 2014 1:00 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвайте от меню Файл | Нова регистрация изберете бутона с трите точки срещу Профил и на втора стъпка на форма Поддръжка системни бази данни изберете опция Реиндексиране на база данни



Коя реализация на Dreem Personal ползвате?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
krasko28



Регистриран на: 25 Авг 2012
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Нед Авг 17, 2014 3:08 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

версия 1,5 /2014.3.12/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1996
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Авг 17, 2014 6:27 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвахте ли с последната реализация дали се оправя?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
krasko28



Регистриран на: 25 Авг 2012
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Нед Авг 17, 2014 6:40 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

инсталирах новата версия, засега всичко е наред, благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum