Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Какво може да се направи при тази грешка

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bluegreen-ltd



Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Нед Мар 30, 2014 5:18 pm    Заглавие: [Решен] Какво може да се направи при тази грешка Отговорете с цитат

Получавам тази грешка, която е на прикачената снимка, какво е евентуалното решение?
Благодаря предварително!



errr.jpg
 Описание:
 Размер:  53.15 KB
 Преглеждания:  21819 път(и)

errr.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 30, 2014 5:47 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Това означава че има проблем със sqlite базата на POS-а. Това не е проблем ако всички продажби са успешно синхронизирани с back-end-а (MSSQL базата на Dreem Personal).

Пробвайте да възстановите автоматичния архив на базата на POS така:
- Във Windows Explorer отворете папка %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Unicontsoft\Pos
- Преименувайте текущата база Pos10.db на Pos10.db.orig
- Преименувайте архива Pos10.db.bak на Pos10.db

Ако пак се получи същата грешка можете да архивирате съдържанието на %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Unicontsoft\Pos в един zip файл и да изтрието всичко в нея. При следващо стартиране на POS базата ще се създаде автоматично.

Ако искате пратете ми zip-а на vlado (при) unicontsoft (точка) com за да анализараме защо вградената в POS система за корекция на счупени бази не се е справила.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluegreen-ltd



Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Нед Мар 30, 2014 6:08 pm    Заглавие: RE Отговорете с цитат

Проблема е там че продажбите не са разнесени Sad
При това от доста дълъг период.
Ще ви пратя архивиран файла, ако можете да кажете какво да направя да се разнесат продажбите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 30, 2014 6:13 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пратете ми базата на e-mail-а, тук има описание как може да се поправи.

Интересно ми е как точно ползвате POS без да се разнасят продажбите? Синхронизацията обикновено става автоматично, освен ако няма проблем с връзката към back-end.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluegreen-ltd



Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Нед Мар 30, 2014 7:58 pm    Заглавие: ре Отговорете с цитат

Ами има някакъв проблем, но не мога да разбера какъв е точно Sad
ето това ми показва ПОС терминала.

Не мога да разбера какъв е точно проблема с достъпа до базата данни при положение, че и двете програми са на 1 компютър. Проверих за тази каса която става въпрос в съобщението ... уж е настроена да ползва навсякъде Каса 1, в крайна сметка това е съобщението.



errr2.jpg
 Описание:
 Размер:  117.17 KB
 Преглеждания:  21789 път(и)

errr2.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 30, 2014 8:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Най-вероятно потребителят, с който се влиза в POS и който е направил продажбите няма настроена каса по подразбиране в Dreem.

В POS във Функции | 3. Настройки | 1. Настройки на база данни във втора стъпка на форма Настройки на база данни има реквизит Каса. Ако там се избере каса, при продажба ПКО за плащането в Dreem се създават от тази каса. Ако там се остави празно, тогава за всеки потребител, с който се влиза в POS се ползва неговата каса, както е настроен в back-end във Администрация | Потребители и групи във форма Редакция на потребител реквизит Каса по подразбиране.

Ако ползвате няколко потребителя, може би е по-удобно да настоите твърдо касата в POS през форма Настройки на база данни. След като настроите касата, в POS ще трябва да потвърдите продажбите с новата каса. За съжаление това става документ по документ (не може да стане накуп за всички продажби).

Процедурата е сладната:
- Щракнете на зеленото точка в статус лентата вдясно долу при часовника за да видите несинхронизираните (проблемни) продажби.
- От формата за Избор на документ изберете първата продажба и натиснете бутона Нов (F4) (това е малко нелогично, реално само зарежда избрания документ).
- След като продажбата се зареди в POS не я редактирайте а само с Плащане (Enter) я потвърдете. Тя няма да се отпечата, а само ще се прехвърли в back-end.
И така тази процедура трябва да се изпълни за всяка една проблемна продажба, най-добре по реда по който са създавани.

Принципно за новите потребителите в Dreem е добре да настройвате каса, склад и персона по подразбиране за удобство при създаване на нови документи (в POS и в back-end) и за да не стават грешки.

Тази ли база данни е счупена? Може грешката да е свързана с това и въобще да не става дума за проблем със синхронизацията.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluegreen-ltd



Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пон Мар 31, 2014 10:36 am    Заглавие: re: Отговорете с цитат

Здравейте,

да това е счупената база, която вчера ви изпратих от bluegreen.ltd.bg(at)gmail(dot)com.
Проблема е обаче, че веднъж ми отваря продажбите, когато кликна долу на мястото за синхронизация... друг път не ги отваря Sad тогава изкарва първата грешка която съм постнал. Може и да е от компютъра нещо... трябва да пробвам на малко по-мощен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluegreen-ltd



Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пон Мар 31, 2014 1:26 pm    Заглавие: re Отговорете с цитат

Здравейте отново,

как може да се промени пътя, където се записва (създава) БД на ПОС, понеже на мен DreemPersonal ми е инсталиран на устройство различно от това, където се записват данните от ПОС и ми се струва, че нещо в правата на потребителя или настройките на Уиндоус не му разрешават достъп до бак-енд БД.
Току що пробвах с празна БД на ПОС и отново не иска да ми запази веднага продажбата а едва след като последвах съвета ви за допълнително отваряне с Нов (F4) и чак тогава я записа в бак-енда Sad
Най-интересното е, че при първоначалния тест, а и след като беше "подкарана" програмата в реално действие работеше. Лошото е, че не съм постоянно в обекта където се ползва и трудно мога да разбера какво се е случило, когато се е появила първоначално грешката. Направени са над 1400 продажби, които не са записани в бак-енд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 31, 2014 1:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Базата данни на back-end не се достъпва като файл, така че NTFS правата там нямат значение. Базата на Dreem е под MSSQL сървър.

Пробвайте в POS от Функции | 3. Настройки | 1. Настройки на база данни да настроите твърдо каса за плащания от POS-а и тогава тествайте да издадете продажба от потребител касиер. Другия вариант с каса по подразбиране на Dreem потребител, който се логва в POS също ще работи.

Иначе счупената база я поправихме, трябва ми ID на каса за да Ви оправя продажбите да се синхранизират автоматично.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluegreen-ltd



Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Вто Апр 01, 2014 9:26 am    Заглавие: Re Отговорете с цитат

Здравейте,
От където да видя това за да ви го пратя? [/b]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 01, 2014 9:51 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Изпратих Ви mail с поправената база, това ID не ми е нужно вече.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 01, 2014 3:48 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Между другото, вижте тази статия:

Самостоятелна инсталация на POS система

Може да Ви свърши работа ако искате да "забраните" достъп до back-end на касиерите.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluegreen-ltd



Регистриран на: 23 Дек 2013
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Вто Апр 01, 2014 10:03 pm    Заглавие: RE Отговорете с цитат

Не мога да изкажа благодарността си към Вас и това, което направихте за нашия малък бизнес!

Вие сте пример за хора, които си знаят, могат и вършат работата!
Поклон за това, което сте!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Апр 02, 2014 3:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Моля, с каквото можем помагаме на потебителите на Dreem -- това ни е част от работата :-))

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum