|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
dimitrova Гост
|
Пуснато на: Пон Окт 22, 2007 5:35 pm Заглавие: Търговска система |
|
|
Искам да попитам как да отразявам плащания по фактури в търговската система, да следя кои са платени и по кои има остатък за плащане, и по-точно подробности за работата със свързаните документи. Също така каква е разликата между Документ за продажба тип Продажба и ФПрод. Трябва ли за една и съща сделка да се генерира Продажба и ФПрод. Защо при наличие на Продажба и ФПрод за един и същ счет.док. и контрагент, и БИ за плащане по ФПрод, не се отразява при ФПрод, че фактурата е платена и няма остатъка за плащане.
Предварително благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
pgbr Петър Братов

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 160
|
Пуснато на: Пон Окт 22, 2007 6:01 pm Заглавие: |
|
|
В системата DREEM съществуват две подсистеми -- едната е "Търговска", а другата е "Счетоводна" система.
Когато се прави продажба, тя първо се регистрира в търговската система посредством документа "Продажба". Това автоматично формира вземане от клиента. За да се формира обаче вземане в счетоводната система трябва от продажбата да се генерира фактура в търговската система, на която да се генерира счетоводно записване.
Когато се направи плащане през каса, това плащане се свърза с продажбата в търговската система, а не с фактурата. Ако трябва да се пусне плащане по фактурата, то това се прави чрез счетоводно записване.
За банката: Когато се въвеждат банкови извлечения в търговската система в редовете се указват едновременно и фактурата и продажбата по които е плащането, за да могат да бъдат изплатени и двата документа. За да се включи плащането в салдото на фактурата, при приключване на извлечението трябва да се включи отметката за генериране на счетоводно записване.
Ето и схема на свързаните документи с продажби:
\\PGBR |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dimitrova Гост
|
Пуснато на: Пон Окт 22, 2007 9:10 pm Заглавие: |
|
|
Много, многооооо БЛАГОДАРЯ. По-нагледен отговор не бях получавала досега.
Искам да попитам и още нещо: тъй като досега няколко месеца ползвах само счетоводната система, а от търговската - само касите, може ли да въведа в търговската система документите за продажби и Фактурите за продажби сега след като вече ги има счетоводени им записи в счет.с-ма, или е трябвло от самото начало да работя по показания начин / малко на обратно се получават нещата /. Досега не се бях усетила, че си има определена последователност, тъй като само счетоводната система ми трябваше. Надявам се, че не съм си объркала работата, поради това, че не съм използвала показаната от вас послеователност на действия.Много ще съм благодарна за отговора. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Окт 23, 2007 7:36 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
За съжаление няма начин да свържете счетоводните записвания обратно с док. от търговската система. Генерацията е от търговската система към счетоводната система само. Създават се т.нар. копия на документите в счетоводната система.
Ще трябва да изберете подходяща "стартова" дата, от която да водите продажби/покупки по-аналитично в търговската система. Справките в счетоводната система би трябвало да продължат да работят както по време на "ръчното" въвеждане на счет. записвания.
cheers,
</wqw> |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|