Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Проблем с влизането "Компонентът на бизнес логи

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
CHefo



Регистриран на: 08 Яну 2009
Мнения: 158

МнениеПуснато на: Чет Юни 13, 2013 10:39 pm    Заглавие: [Решен] Проблем с влизането "Компонентът на бизнес логи Отговорете с цитат

Здравейте имам проблем с влизането в програмата, изписва ми:

"Компонентът за бизнес логика не може да бъде достъпен
съществува проблем при осъществяване на комуникацията с базата данни".
"проверете настройката на системните профили или се обърнете към системния администратор".

Видях, че имам подобна тем, но е заключена и нищо по въпроса.
Пробвах най-различни варианти, с преинсталирене. Дори сложих новата Ви пробна послена версия от май месец, но проблема остава.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Юни 14, 2013 9:43 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Явно e имало проблем с Windows-а.

Да затварям ли темата като решен проблем?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
CHefo



Регистриран на: 08 Яну 2009
Мнения: 158

МнениеПуснато на: Пет Юни 14, 2013 1:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

проблема ми се появи точно след като преинсталирах Уиндоуса, и все още го имам проблема. Кажете някакво решение.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Юни 14, 2013 2:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Грешката се проявява при проблем с достъп до базата данни -- например ако липсва или ако инсталацията на MSDE е повредена.

Пробвайте да възстановите от архив или от копие на .mdf/.ldf файловете на предишната инсталация.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
CHefo



Регистриран на: 08 Яну 2009
Мнения: 158

МнениеПуснато на: Пет Юни 14, 2013 2:56 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

базата не ми е проблем, имам направена база. Пробвах на друг компютър базата си работи. На моя обаче ми изписва това съобщение, разарижирва се нормално и когато трябва да вляза в програмта ми дава това съобщение. Ако затворя прозореца и стартирам пак програмата няма проблем зарежда се, но като взема да редактирам в счетоводството и забива и инищо не мога да направя.

Преинсталирах програмата по 100 начина, със съществуващата база, после с нова, с изклучена антивирусна и с включена, общо взето всичко което ми дойде наум, но уви проблема все същия.

Ако се сещате нещо, което мога да направя, кажете.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
svetoslav80



Регистриран на: 02 Май 2010
Мнения: 44

МнениеПуснато на: Съб Ное 09, 2013 9:20 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Архивирам база данни на 32 битов Windows (xp) и се опитвам да я възстановя на 64 битов (windows 8), и получавам същия проблем. Може би и при теб това е проблемът? Щеше да е добре да има начин това да стане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Ное 09, 2013 1:42 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

@svetoslav80: Празна база от първоначалната инсталация работи ли на този Win8 x64? Тук има копие на празна база за последната реализиция: Dreem15_Empty_2013_11_08.7z

Пробвайте след възстановяване на архива от XP да рестартирате Dreem Personal. Предишни реализации имаха този проблем и след възстановяване не можеха да надстроят базата до текущата реализация, което е задължително за да работи програмата без грешки.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
svetoslav80



Регистриран на: 02 Май 2010
Мнения: 44

МнениеПуснато на: Съб Ное 09, 2013 6:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:

Пробвайте след възстановяване на архива от XP да рестартирате Dreem Personal.


Не си бях направил труда Smile, благодаря. Сега всичко работи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum