Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
antp
Регистриран на: 03 Апр 2007 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Апр 03, 2007 12:18 pm Заглавие: Проблем с инсталация |
|
|
Здравейте, опитах се да инсталирам програмата според инструкцията. Грешката която ми дава- "Отказан достъп до MSDE сървър Msg0: Timeout expired". Съответно след това не може да се работи. Системата е Win98/IE6 - какъв може да е проблема? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Апр 03, 2007 3:29 pm Заглавие: |
|
|
Коя версия на Dreem Personal инсталирате? В последната версия 1.0 RC1 (2007.3.30) сме отстранили подобен проблем при инсталация на Windows 98. Току що отново пробвах инсталацията на последната версия, няма проблем под Windows 98.
Кога се появява това съобщение за грешка? При инсталиране или при стартиране на Dreem?
Нова инсталацията ли правите или надграждате предишна версия на Dreem?
cheers,
</wqw> |
|
Върнете се в началото |
|
 |
antp
Регистриран на: 03 Апр 2007 Мнения: 4
|
Пуснато на: Сря Апр 04, 2007 8:12 pm Заглавие: |
|
|
Версията изтеглих на 02 април- предполагам е последната. Проблем има още при инсталацията - но след грешката инсталацията продължава. И съответно след това при стартиране - не става - няма връзка със сървъра. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Апр 05, 2007 11:31 am Заглавие: |
|
|
Това е доста неприятно. За да разберем какво точно се е случило във вашия случай, ще ни трябва журнал от инсталацията. За целта изпълнете следните стъпки:
- Деинсталирайте Dreem Personal от Add/Remove Programs
- Свалете StartLog.bat в папката, в която сте свалили инсталацията. Например ако DreemPrs10.exe е в C:\Install, там запишете и StartLog.bat
- Стартирайте StartLog.bat и завършете стъпките на помощника (въпреки грешките)
- След като инсталацията приключи, в същата папка C:\Install ще има файл install.log, който съдържа журнала, от който се интересуваме
- Компресирайте го с WinZip или WinRar и го изпратете на wqw(кльомба)unicontsoft(точка)com [заместете правилните символи]
Ако някоя от стъпките Ви затруднява пишете тук.
cheers,
</wqw> |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|