Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем със стартиране след нова инсталация

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
hristo



Регистриран на: 14 Мар 2011
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2011 11:08 am    Заглавие: Проблем със стартиране след нова инсталация Отговорете с цитат

Здравейте,

След като инсталирах програмата, при стартиране ми дава грешка която съм прикачил като файл.

Операционната система е Windows 7 Professional 64-bit. Инсталатора е стартиран като администратор и шорткъта на програмата пак като администратор.

Благодаря предварително!



Dreem Personal 1.5.jpg
 Описание:
 Размер:  33.68 KB
 Преглеждания:  17759 път(и)

Dreem Personal 1.5.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2011 11:22 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Деинсталирайте Dreem и стартирайте отново DreemPrs15.exe.

Укажете му да използва съществуваща база данни когато попита дали да запази съществуващите данни (това е важно!).

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hristo



Регистриран на: 14 Мар 2011
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2011 11:38 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Изпробвах го и този метод, но отново ми дава същата грешка!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2011 11:50 am    Заглавие: Отговорете с цитат

На машината има ли инсталирана Avira или друга антивирусна програма?

Edit: Значи това е първа инсталация на машината.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hristo



Регистриран на: 14 Мар 2011
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Мар 15, 2011 2:15 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

На машината има инсталиран антивирусен софтуер AVG. Да това е първа инсталация на машината.

Преди няколко дни инсталиран отново вашия софтуер на друга машина отново с AVG и там си вървеше добе.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 15, 2011 4:30 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Ще пробваме дали няма някакъв проблем между AVG и Dreem.

Междувременно свалете разпакетираната инстаналация DreemPrs15.msi и пробвайте да му дадете Repair от контекстното меню на десен клик.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим


Последната промяна е направена от wqw на Вто Мар 15, 2011 6:15 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hristo



Регистриран на: 14 Мар 2011
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Мар 15, 2011 5:02 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Току що изпълних вашите инструкции, но за съжаление няма резултат ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 15, 2011 6:32 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Може би трябва да го погледнем с TeamViewer.

Намерете ме утре в skype (по име и фамилия) за да се уговорим как да стане това.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hristo



Регистриран на: 14 Мар 2011
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Съб Мар 19, 2011 1:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте отново, на нервна почва преинсталирах Windows-а и всичко се инсталира успешно Wink

Хубав и успешен ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum