Unicontsoft

Дискусионни форуми
Бонус точки при покупки

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nikolay86



Регистриран на: 13 Мар 2011
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Нед Мар 13, 2011 8:10 pm    Заглавие: Бонус точки при покупки Отговорете с цитат

Здравейте,
имаме електронен магазин за търговия с парфюми и козметика и използваме вашата система от скоро. Забелязахме, че има поле в други реквизити, в което се попълват бонус точки. Питането ни е следното: възможно ли е за всеки продукт да окажем определени точки (това е така, защото те пристигат по този начин от нашите доставчици и ще е много по-лесно да следим натрупаните точки за месеца) и при попълване и потвърждаване на документ да покупка те да се натрупват автоматично в полето към доставчика и съответно да има нещо като настрйока, с коетода се оказва, че при достигане на 200 точки примерно се получава допълнителна отстъпка от 3%!?!? Към момента това го правим като попълваме полето към всеки патемиар в документа за покупка съответния процент, но не можем да впишем точките, които ни носи.
Респективно това да може да става и към нашите клиент - когато те пазаруват от нас всеки продукт им носи точки, които те могат да превърнат в допълнителна отстъпка.

Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 13, 2011 8:54 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

В момента схемите с бонус точки могат да се използват само към клиенти. Т.е. всяка продажба носи бонус точки на клиента, които се натрупват за определен период и сътветно се настройва как ескалират схемите с ТО. Например при натрупани 100 до 200 точки ползва схема ТО 3%, при 200 до 500 точки ползва схема ТО 5% и над 1000 точки ползва схема ТО 10%. Създава се схема бонус точки и тя се настройва на контрагентите, които участват в нея. От този момент при приключване на продажба систамата калкулира натрупани бонус точки и автоматично ескалира схемата ТО на съответния клиент.

Това е което е реализирано до момента, не сме мислили как да се водят бонус точките от доставчик. Обикновено това става в системата на доставчика, в смисъл при продажба той трябва да може да каже колко бонус точки сте натрупали при него като клиенти.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nikolay86



Регистриран на: 13 Мар 2011
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Нед Мар 13, 2011 10:02 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за обяснението. Както казахме по-горе от скоро използваме вашата система, а в CMS не намерихме статия за това, кака да "управляваме" точките, ще Ви помоля да опишете малко по-подробно процеса по начисляване на точките към клиентите и обвързването им със схемите за отстъпка.

Благодаря предварително и се извиняваме за евентуалното неудобство, което може да сме Ви причинили с искането на тази информация!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 13, 2011 11:14 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Използвайте Номенклатури | Схеми бонус точки, за да създадете нова схема. Интересни реквизити от първия раздел са Коефециент и Период. Първия определя получаваните бонус точки спрямо сумата на продажбата. Коефициент 10 означава, че всеки 10 лева в продажбата носят една точка, като се закръглява надолу, т.е. продажба за 9 лв. не носи точки (така работят Пикадили примерно). Периодът определя с каква давност са точките, т.е. общо натрупани бонус точки се смятат назад за последните 12 месеца.

В раздела с интервали се указват горна и долна граница на точките и схемата с ТО, която се назначава на контрагента. И двете граници са опционални, т.е. за "над 1000 точки" пишем само в колона От. За "под 100 точки" пишем само в колоно До. Предварително трябва да сме създали схемите с ТО, които ще използваме тук.

След като създадем схема с бонус точки, на всеки контрагент на който искаме да я активираме, я избираме от раздел Реквизити. От този момент при приключване на продажба системата натрупва бонус точки на клиента спрямо коефициента на схемата. Във форма за редакция на контаргент в раздел Списъци може да се погледне Бонус точки за хронология на документите, по които са дадени бонус точки. Там също могат да се дадат "на ръка" бонус точки на клиента (или на служителите) или да се "усвоят" бонус точки във връзка с някаква програма за лоялност.

Обикновено схема с бонус точки се използва от POS-а при работа с клиентски карти. В Администрация | Настройки може да се укаже Схема бонус точки за карти в група POS, което автоматично обзавежда реквизит Схема бонус точки при създаване на контрагент през POS системата, т.е. при издаване на нова клиентска карта. Схемата с бонус точки може да включва нулата в някой от интервалите, което автоматично ще обзаведе схема с ТО на клиента още при издаване на клиентската карта, т.е. той ще получи отстъпки само защото си е взел клиентска карта Smile)

Схемите с ТО са малко криптични. В раздел Категории се описват порцентите по категории на продукти. В раздел Продукти се описват процентите по продукти, като продуктите са с по-голям приоритет от категориите, т.е. ако на даден продукт е указан процент X, но той е в категория с процент Y, се взема X от по-аналитичната настройка. Слабо известен факт е, че в раздел Категории може да се избере празна категория, което се интерпретира от системата като "всички продукти". Т.е. за да укажем "всички продукти 3% отстъпка" в раздел Категории добавяме ред с празна категория и 3 в колона Отстъпка. Ако освен този ред имаме указани и категории или продукти, отново по-аналитичната настройка е с предимство.

Друг слабо известен факт е, че в Администрация | Настройки може да се настрои типа на категориите, по които се указват ТО, да съвпада с типа на категориите за групи на продукти/материали и по този начин вече в раздел Категории ще се работи със самите групи на продуктите. Настройката се казва Тип категория за отстъпки в група Други.

Програмите за лоялност са много и разнообразни, което е огромно поле за работа за нас и в момента проучваме заедно с наши клиенти как можем да развием тази подсистема в Dreem максимално ефективно.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nikolay86



Регистриран на: 13 Мар 2011
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2011 8:06 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодарим за изчерпателния отговор по въпроса. Веднага ще настроим системата по описания от вас начин. Ще очакваме с нетърпение Ваши следващи доработки и актуализации на системата Dreem.
Благодаря още веднъж!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum