Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
anelim
Регистриран на: 08 Дек 2008 Мнения: 2
|
Пуснато на: Чет Яну 28, 2010 6:36 pm Заглавие: Проблем с новата инсталация на програмата! |
|
|
Здравейте.
От година ползвам вашия софтуер на Дрийм и съм изключително доволна!
Преди няколко дни се наложи преинсталация на уиндоуса и сега съответно трябва да инсталирам програмния продукт наново.Свалих последната актуализация от сайта ви.Инсталацията започва нормално и в един момент излиза следното съощение:
Msg 947,Level 16, State 1, Line 1
Error while closing datebase 'Dreem1.5_Personal' cleanly.
След това инсталацията приключва със съобщение да стартирам инсталацията отново.
Моля за помощ! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Яну 28, 2010 6:50 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Има ли достатъчно свободно място на диска на машината?
Пробвайте да деинсталирате старата версия, рестартирайте и след това пуснете инсталация на новата версия. Потвърдете му да използва съществуващата база данни.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
anelim
Регистриран на: 08 Дек 2008 Мнения: 2
|
Пуснато на: Пет Яну 29, 2010 8:37 am Заглавие: |
|
|
Здравейте отново.
Оказа се ,че при опитите за инсталация програмата си беше създала разни файлове,след почистването им и рестарт на компютъра стана.
Благодаря. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|