Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
andy_vn
Регистриран на: 14 Авг 2009 Мнения: 4
|
Пуснато на: Съб Авг 15, 2009 11:14 am Заглавие: проблем |
|
|
Здравейте отново, защо Dreem Personal 1.5 всеки път ми иска да се свърже със сървъра и всеки път ми излиза следното съобщение: "Сървърът за база данни не може да бъде достъпен. Обърнете се към Вашия системен администратор.
Оригинално съобщение за грешка: [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.
Моля повторете операцията след известно време"
какво да направя за да не се опитва да се свързва със сървъра?
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
toni Гост
|
Пуснато на: Пон Авг 17, 2009 11:42 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Каква операционна система използвате?
Също така бихте ли проверили, дали "MSDE е стартиран/спрян".
Поздрави,
Тони
Описание: |
|
Размер: |
17.38 KB |
Преглеждания: |
23279 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
andy_vn
Регистриран на: 14 Авг 2009 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Авг 17, 2009 1:41 pm Заглавие: re |
|
|
използвам Windows Vista, а относно MSDE не знам дали е включен или не защото такъв прозорец какъвто сте ми прикрепили не ми излиза и не мога да видя.
Вижте какво ми излиза в самото начало (dreem.jpg)
след няколко пъти натискане на бутона "отказ" ми се зарежда програмата след което се появява следния прозорец (dreem2.jpg)
и най накрая (dreem3.jpg)
Описание: |
|
Размер: |
112.61 KB |
Преглеждания: |
23274 път(и) |

|
Описание: |
|
Размер: |
101.04 KB |
Преглеждания: |
23274 път(и) |

|
Описание: |
|
Размер: |
50.09 KB |
Преглеждания: |
23274 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
toni Гост
|
Пуснато на: Пон Авг 17, 2009 3:22 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте да инсталирате програмата отново:
1. От Control Panel -> Programs премахнете изцяло Dreem Personal
2. Инсталирайте версията
Ако отново има проблем, се обадете на тел. (02) 952 35 11 или (02) 952 35 95
Поздрави,
Тони
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
andy_vn
Регистриран на: 14 Авг 2009 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Авг 18, 2009 8:49 am Заглавие: re |
|
|
преинсталирах програмата и при новата инсталация ми даде някакъв проблем с антивирусната програма, откри някакъв файл за вирус, дадох му че не е вирус и сега програмата работи добре
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Сеп 11, 2009 5:05 pm Заглавие: |
|
|
И други потребители се оплакват, че Avira AntiVir Personal намира TR/Crypt.ULPM.Gen във UcsFP10.dll и UcsStackWalk.dll
Все още изследваме проблема, но ситуацията за нас е не по-малко досадна, отколкото за потребителите, защото сме сигурни, че сигналът е фалшив.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|