|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Съб Юни 10, 2023 11:52 am Заглавие: Замръзване при стартиране на Dreem |
|
|
Здравейте,
Програмата замръзва при стартиране на етап "Получаване на данни..." и Валидиране на потребител...
Какво можем да направим? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Съб Юни 10, 2023 12:06 pm Заглавие: |
|
|
Реиндексирахме базата данни, приложихме текущата версия на базата, инсталирахме последната реализация....не става... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Юни 10, 2023 4:03 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
1. Направете архив на базата данни и пробвайте да влезете пак
2. Рестартирайте машината и пробвайте да влезете пак
3. Провайте да реиндексирате база данни и пробвайте пак
4. Приложете текуща версия на базата данни и пробвайте пак
5. Направете аварийна база данни и пробвайте пак
Ако нищо по-горе не работи и успешно направите аварийна база данни, можете да я възстановите като текуща и да пробвате да влезете в нея.
Какъв е размерът на базата данни при Вас? Може да се ориентирате по размера на BAK файла в архива на базата данни. Принципно версията на MSDE която се инсталира с Personal версията поддържа до 2GB данни.
Може да се мисли да инсталирате свободната версия на SQL Server 2008 R2 както е описано в тема Обновяване на версия на MSSQL, която вече ще поддържа база данни до 10GB.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пон Юни 12, 2023 8:27 am Заглавие: |
|
|
Привет,
В събота успяхме по някакъв начин да се докопаме до програмата (не и до ПОС), след изпълнение на някоя от стъпките, не помним точно коя, защото опитахме многократно всички от тях. Но днес отново се получава същото и ги започнахме подред. След създаването на аварийна база успяхме да стартираме програмата някакси, но още при първия документ, който въведохме за покупка - тотално зацикли и при отказ за запазване на документа, програмата директно се затвори.
Къде можем да търсим проблема?
Edit: До сега сме влизали в програмата и в ПОС мигновено, не ни се е налагало въобще да чакаме. Проблема започна да се случва в събота, след като се наложи да преместим служебния компютър и бяхме разкачили всички кабели, включително и този към касовия апарат.
В момента не можем да стартираме ПОС, защото цикли на "Търсене на фискално устройство" и не стигаме до диалоговия прозорец, в който можем да променим настройките.
Какво е възможно да се е объркало тогава? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юни 12, 2023 10:09 am Заглавие: |
|
|
> В момента не можем да стартираме ПОС, защото цикли на "Търсене на фискално устройство" и не стигаме до диалоговия прозорец, в който можем да променим настройките.
Докато цикли можете да погледнете настройките на ФУ през иконата на драйвер UcsFPHub, която се намира до часовника:
Ако това също не може да се отвори, можете да пробвате да преименувате файл UcsFPHub.conf в папка C:\Documents and Settings\{user}\Local Settings\Application Data\Unicontsoft\UcsFPHub или да го отворите и да копирате съдържанието му тук в темата.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|