Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пет Юни 02, 2023 9:24 am Заглавие: Синхронизиране на локална база данни с POS |
|
|
Здравейте,
Изписва ни грешка, че не може да синхронизира локалната база данни, защото има един запис в pos_Users, който все още не е синхронизиран. Преди успешно да настроим потребителите на терминала направихме опит да създадем потребител през ПОС, който всъщност не се вижда в Dreem и предполагам, че от там идва целия проблем.
Как да се справим с това?
Поздрави, |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Юни 02, 2023 1:06 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Най-лесно е да изтриета файла с данни на ПОС. По този начин базата на ПОС ще се създаде наново при първоначално стартиране.
Като стартирате ПОС в първоначалната форма за Установяване на самоличност долу вляво има бутон за Настройки (икона като зъбно колело).
Във форма с Функции изберете 1. Настройки база данни.
Във форма за Настройки база данни на втора стъпка има реквизит Файл с данни -- примерно при мен е C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Unicontsoft\Pos\Pos15.db но зависи от версията на Windows. Това е файлът, който трябва да изтриете.
Копирайте името някъде (в Notepad) и спрете ПОС преди да го изтриете през Explorer.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пет Юни 02, 2023 1:26 pm Заглавие: |
|
|
Благодарим! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|