|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Krischo
Регистриран на: 26 Яну 2023 Мнения: 2
|
Пуснато на: Чет Яну 26, 2023 11:13 am Заглавие: проблем с DREEM POS |
|
|
Здравейте,
имаме проблем с DREEM POS.
При приключване на продажба издава касов бон, но веднага след това дава следната грешка:
ГРЕШКА ПРИ ДОСТЪП ДО БАЗА ДАННИ. ТЕРМИНАЛЪТ Е НАСТРОЕН ДА ИЗПОЛЗВА НЕКОРЕКТНО РАБОТНО МЯСТО / КАСА.
Ще ви бъда много благодарен ако ни насочите как да оправим проблема. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Яну 26, 2023 11:48 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Преди да влезете в ПОС изберете бутон Настройки (F10)
. . . и от там влезте в Настройки на база данни, на втора стъпка има реквизит Работно място, който е грешно настроен. (Най-вероятно настроената каса е била изтрита в Dreem.)
Можете да оставите Работно място празно за да ползва каса по подразбиране в Dreem или от падащия списък изберете каса, която искатe да ползвате за плащания по продажби през ПОС.
Ако след тази настройка ПОС не може да синхронизира предишните издадени документи по някаква причина, най-лесно е да изтриете файл Pos15.db от папка C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Unicontsoft\Pos (или където се намира при Вас) и да си въведете продажбите в Dreem директно.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|