Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 80
|
Пуснато на: Сря Фев 19, 2020 9:52 am Заглавие: [Решен] Гешка при възстановяване на архив |
|
|
Моля да помогнете за прикачената грешка.
Благодаря предварително
Описание: |
|
Размер: |
84.78 KB |
Преглеждания: |
21553 път(и) |
|
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Фев 19, 2020 10:56 am Заглавие: |
|
|
Има ли свободно място на диска, на който е инсталиран Dreem Personal?
С друг (предишен) архив прави ли този проблем?
Пробвайте да декомпресирате .7z файла със 7-zip и опитайте да възстановете .bak файла, който се намира вътре.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 80
|
Пуснато на: Сря Фев 19, 2020 4:07 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Възстанових стар архив от .bak файл, но не и последния. Грешката е същата както от архивния файл.
Има достатъчно свободно място на диска.
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Фев 19, 2020 8:10 pm Заглавие: |
|
|
Явно има проблем с архива. Напълно възможно е да сте направили архив на *контузена* база. В някоя от следващите реализации ще пипнем процедурата по архивиране да пуска проверка за коректност на базата преди да направи архивно копие. Така поне ще имате информация, че вероятно ще има проблеми при възстановяване.
Това е и един от най-големите проблеми с архивите -- не е важно колко архиви са направени, а колко от тях могат да бъдат възстановени. Някои хора години наред архивират (аз примерно) само за да разберат накрая по случайност, че от всичките архиви не могат да възстановят данните от нито един от тях :-))
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 80
|
Пуснато на: Чет Фев 20, 2020 9:05 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Грешката се появява при опит за възстановяване на архива на домашния ми компютър. Като си тръгвам от работа си вземам архив за вкъщи. На машината в търговския обект преди създаването на въпросния "счупен" архив се появи ето тази грешка. При създаване на фактура за покупка. POS също не работи. Всички останали функционалности са наред.
Как да процедирам? Има ли шанс да се оправи или да възстановявам стар архив и да опитам да въведа данните отново?
Поздрави
Описание: |
|
Размер: |
122.39 KB |
Преглеждания: |
21495 път(и) |
|
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Фев 20, 2020 10:00 am Заглавие: |
|
|
Цитат: | Как да процедирам? Има ли шанс да се оправи или да възстановявам стар архив и да опитам да въведа данните отново? |
Пробвайте на форма Поддръжка системни бази данни да изберете опция Реиндексиране на база данни.
Изберете Да на въпрос Желаете ли да бъде извършена форсмажорна поправка на базата?
Ако това не оправи проблема, по-скоро възстановете работещ архив и въведете липсващите данни.
При всички положения проверете за липсващи данни след подобна поправка на базата.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 80
|
Пуснато на: Чет Фев 20, 2020 4:10 pm Заглавие: |
|
|
Прикачвам грешката от реиндексация.
Описание: |
|
Размер: |
36.89 KB |
Преглеждания: |
21463 път(и) |
|
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Фев 20, 2020 5:02 pm Заглавие: |
|
|
bluevision написа: | Прикачвам грешката от реиндексация. |
В предният пост Ви казах какво да направите, цитирам: "Изберете Да на въпрос Желаете ли да бъде извършена форсмажорна поправка на базата?"
Възможно е да не се получи нищо въпреки това.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 80
|
Пуснато на: Чет Фев 20, 2020 5:34 pm Заглавие: |
|
|
Не се получи
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Фев 20, 2020 8:35 pm Заглавие: |
|
|
bluevision написа: | Не се получи |
Рестартирайте и пробвайте повторно с опция Реиндексиране на база данни.
Ако искате да погледна архива дали може да са направи нещо при нас ми пишете на ЛС -- ще Ви отговоря с e-mail, на който да ми го пратите.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Фев 25, 2020 3:34 pm Заглавие: |
|
|
В последната реализация е добавена опция Създаване на аварийна база данни (т.нар. Dreem15_Recovery) от текуща счупена Dreem15_Personal/Dreem15_Express база данни.
Тази процедура се опитва да прелее данните от контузената база в нова празна структура преди да приложи последните доработки и да създаде два нови файла Dreem15_Recovery.mdf и Dreem15_Recovery_log.ldf в папка C:\Program Files\Dreem Personal 1.5\Data, които могат да бъдат възстановени като текуща база през опция Възстановяване на база данни от архив като се избере .mdf файла.
Възможно е създаване на аварийна база данни по този начин да не се получи ако базата данни е счупена сериозно и тогава вече трябва да се гледа при нас.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
|