|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 82
|
Пуснато на: Пет Фев 23, 2018 9:43 pm Заглавие: [Решен] Грешка при обновяване |
|
|
Здравейте,
При опит за update, програмата извежда съобщение за грешка. Прикачвам изглед.
Поздрави
Описание: |
|
Размер: |
217.46 KB |
Преглеждания: |
16891 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Фев 24, 2018 12:11 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте с неофициална реализация 2018.2.23 дали се оправя проблема. Грешката е много странна, дано не е симптом за по-сериозен проблем.
Възможно ли е да сте ползвали друга неофициална реализация досега?
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим
Последната промяна е направена от wqw на Съб Фев 24, 2018 11:38 am; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 82
|
Пуснато на: Съб Фев 24, 2018 11:28 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Да, използвала съм неофицална реализация, но последната е от 23.01.2018. Освен това проблема от предишната ми тема с POS системата все още не е разрешен. Вече не "забива"след като обнових до реализация от 23.01, но продажбите направени през POS не се отразяват в Dreem. Има ли някаква връзка между двата проблема? Или някоя настройка съм променила по невнимание?
Поздрави
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Фев 24, 2018 11:38 am Заглавие: |
|
|
bluevision написа: | Освен това проблема от предишната ми тема с POS системата все още не е разрешен. |
Някой колега на място ли го е гледал проблема или Вие някакви други стъпки предприехте след неуспешната резолюция? Имате ли тема във форума с публикувани някакви грешки, които евентуално POS изкарва след опита за поправка?
bluevision написа: | Или някоя настройка съм променила по невнимание? |
Възможно е. Ако търсите помощ, ще трябва да дадете по-конкретна информация, защото се получава проблем с комуникацията в момента. Примерно от последния отговор не разбирам дали 2018.2.23 оправя проблема с upgrade на тази база, която се опитвате да възстановите.
Специално за POS не получаваме журнали от Personal версията, така че нямаме представа какво се случва при Вас.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 82
|
Пуснато на: Съб Фев 24, 2018 2:28 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Да, проблема със скрипта се оправи с реализацията от вчера.
Благодаря за съдействието. Както винаги почти веднага реагирате на проблемите ни.
Относно POS, системата не извежда грешка, което ме навежда на мисълта за некоректа настройка. Затова не съм прикачила изглед в предишната си тема.
Не съм предприела нищо, въвеждам продажбите директно в Dreem. Да, по трудно е, но не невъзможно. Единствената помощ, която получавам по отношение на продукта е on line. Предпочитам да получа компетентна помощ on line, отколкото да се доверя на някой, който не познава продукта.
Поздрави
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|