Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Грешка при обновяване

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Пет Фев 23, 2018 9:43 pm    Заглавие: [Решен] Грешка при обновяване Отговорете с цитат

Здравейте,
При опит за update, програмата извежда съобщение за грешка. Прикачвам изглед.
Поздрави



error.jpg
 Описание:
 Размер:  217.46 KB
 Преглеждания:  13276 път(и)

error.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Фев 24, 2018 12:11 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвайте с неофициална реализация 2018.2.23 дали се оправя проблема. Грешката е много странна, дано не е симптом за по-сериозен проблем.

Възможно ли е да сте ползвали друга неофициална реализация досега?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим


Последната промяна е направена от wqw на Съб Фев 24, 2018 11:38 am; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Съб Фев 24, 2018 11:28 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Да, използвала съм неофицална реализация, но последната е от 23.01.2018. Освен това проблема от предишната ми тема с POS системата все още не е разрешен. Вече не "забива"след като обнових до реализация от 23.01, но продажбите направени през POS не се отразяват в Dreem. Има ли някаква връзка между двата проблема? Или някоя настройка съм променила по невнимание?
Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Фев 24, 2018 11:38 am    Заглавие: Отговорете с цитат

bluevision написа:
Освен това проблема от предишната ми тема с POS системата все още не е разрешен.

Някой колега на място ли го е гледал проблема или Вие някакви други стъпки предприехте след неуспешната резолюция? Имате ли тема във форума с публикувани някакви грешки, които евентуално POS изкарва след опита за поправка?

bluevision написа:
Или някоя настройка съм променила по невнимание?

Възможно е. Ако търсите помощ, ще трябва да дадете по-конкретна информация, защото се получава проблем с комуникацията в момента. Примерно от последния отговор не разбирам дали 2018.2.23 оправя проблема с upgrade на тази база, която се опитвате да възстановите.

Специално за POS не получаваме журнали от Personal версията, така че нямаме представа какво се случва при Вас.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Съб Фев 24, 2018 2:28 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Да, проблема със скрипта се оправи с реализацията от вчера.
Благодаря за съдействието. Както винаги почти веднага реагирате на проблемите ни.
Относно POS, системата не извежда грешка, което ме навежда на мисълта за некоректа настройка. Затова не съм прикачила изглед в предишната си тема.
Не съм предприела нищо, въвеждам продажбите директно в Dreem. Да, по трудно е, но не невъзможно. Единствената помощ, която получавам по отношение на продукта е on line. Предпочитам да получа компетентна помощ on line, отколкото да се доверя на някой, който не познава продукта.
Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum