|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 82
|
Пуснато на: Вто Яну 23, 2018 8:31 am Заглавие: POS |
|
|
Здравейте,
След update до последна версия се появи проблем с POS системата. Продажбите въведени чрез POS не се отразяват в Dreem. Опитах синхронизиране, но нещата се влошиха. В момента POS системата забива, не мога да въведа изобщо продажба. Не знам дали е свързано в новата версия или има някакъв друг проблем.
Моля помогнете ми да се справя с проблема. Много е трудно да въвеждам продажби в Dreem.
Поздрави |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Яну 23, 2018 2:55 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Да, тази регресия в Personal версията на POS е отстранена в последната реализация 2017.1.23.
Имайте предвид, че продажбите регистрирани с проблемната реализация на POS, които не са успявали да се запишат до момента, след update до последната реализация ще се налеят в списък продажби в Dreem автоматично. Възможно е да се получат двойни продажби.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|