Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Документи за заявка - как да?

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nikolovmedia



Регистриран на: 26 Юни 2017
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Пон Юни 26, 2017 8:10 am    Заглавие: [Решен] Документи за заявка - как да? Отговорете с цитат

Здравейте,
правя документ за заявка от клиент. Като дата на документа въвеждам датата, на която ще се фактурира и извърши доставка. След като дойде датата на изпълнение генерирам и документ а продажба през документ за заявка. Документа за продажба го превръщам мъм фактура. И въпросът ми е:
- как и защо все още стои саттус на документ за заявка - НЕИЗПЪЛНЕН?
- дали не правя нещо грешно в стъпките за да получа статус изпълен (най-вероятно проблема е при мен).
Пиша тук защото в ръководството за ползване на Dreem personal не намерих този отговор, нито отговори на тема "Документи за заявка"

т.е. в общи линии - как статуса на една заявка да стане ИЗПЪЛНЕН
Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Юни 26, 2017 10:08 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

От документа за продажба трябва да генерирате (и приключите) свързан РСД, за да се отчете заявката като изпълнена. Ако в заявката имате редове с услуги, тогава приключването на самата продажба "изпълнява" заявката, докато свързаните фактури нямат отношение към статуса на заявката.

Ако този workflow не съвпада с начин на работа при Вас, можете да разработите потребителски статуси на документи (от Референтни номенклатури | Статуси на документи) и ръчно да ги менажирате за всеки документ за заявка. В списъка със заявки в контекстното меню има опция Редакция статус... (Ctrl+Shift+U).

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nikolovmedia



Регистриран на: 26 Юни 2017
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Пон Юни 26, 2017 10:43 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Много благодаря, вече всичко е ок. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum