Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
nikolovmedia
Регистриран на: 26 Юни 2017 Мнения: 7
|
Пуснато на: Пон Юни 26, 2017 8:10 am Заглавие: [Решен] Документи за заявка - как да? |
|
|
Здравейте,
правя документ за заявка от клиент. Като дата на документа въвеждам датата, на която ще се фактурира и извърши доставка. След като дойде датата на изпълнение генерирам и документ а продажба през документ за заявка. Документа за продажба го превръщам мъм фактура. И въпросът ми е:
- как и защо все още стои саттус на документ за заявка - НЕИЗПЪЛНЕН?
- дали не правя нещо грешно в стъпките за да получа статус изпълен (най-вероятно проблема е при мен).
Пиша тук защото в ръководството за ползване на Dreem personal не намерих този отговор, нито отговори на тема "Документи за заявка"
т.е. в общи линии - как статуса на една заявка да стане ИЗПЪЛНЕН
Благодаря предварително |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юни 26, 2017 10:08 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
От документа за продажба трябва да генерирате (и приключите) свързан РСД, за да се отчете заявката като изпълнена. Ако в заявката имате редове с услуги, тогава приключването на самата продажба "изпълнява" заявката, докато свързаните фактури нямат отношение към статуса на заявката.
Ако този workflow не съвпада с начин на работа при Вас, можете да разработите потребителски статуси на документи (от Референтни номенклатури | Статуси на документи) и ръчно да ги менажирате за всеки документ за заявка. В списъка със заявки в контекстното меню има опция Редакция статус... (Ctrl+Shift+U).
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
nikolovmedia
Регистриран на: 26 Юни 2017 Мнения: 7
|
Пуснато на: Пон Юни 26, 2017 10:43 am Заглавие: |
|
|
Много благодаря, вече всичко е ок.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|