|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Admin Иван Братов

Регистриран на: 16 Май 2006 Мнения: 85 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
zhekoralchev
Регистриран на: 29 Яну 2011 Мнения: 3
|
Пуснато на: Съб Яну 29, 2011 3:07 pm Заглавие: Грешка: SQL сървърът не може да бъде достъпен |
|
|
Здравейте, имам нужда от помощ за стартиране на програмата Dreem Personal 1.5. Изтеглих и инсталирах продукта според инстукцията като нова(празна) база, защото за първи път ще разглеждам програмата. При стартиране от иконата на desktopa с автоматичните настройки съответно профил: Dreem15_Personal, име:Dreem, парола: празно, MSDE е стартиран, ми изписва следното съобщение : "SQL сървърът не може да бъде достъпен. Съществува проблем при осъществяване на комуникацията с базата данни. Проверете настройката на системните профили или се обърнете към системния оператор". Посъветвайте ме какво следва да направя, за да тръгне програмата ?!?
P.S. Използвам Windows 7 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Яну 29, 2011 4:10 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвахте ли да рестартирате машината?
Друго което можете да пробвате е, да щракнете с десен бутон върху иконата на Dreem и да изберете Run as Administrator.
Последно, можете да деинсталирате Dreem, да рестартирате машината и да го инсталирате наново.
Знаете ли дали потребителят, с който влизате в Windows, има административни права?
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
zhekoralchev
Регистриран на: 29 Яну 2011 Мнения: 3
|
Пуснато на: Съб Яну 29, 2011 5:40 pm Заглавие: |
|
|
Мисля, че не е в това проблема, защото вече цяла седмица експериментирам, за да стартирам програмата. Няколко пъти я install-вах в различни дялове (не само в C: /Program files) и uninstall-вах. Многократно съм рестартирал след всяка операция, за да влязат в действие промените. Потребителят, с който работя е administrator, дори нямам други потребители на windows-a. Пробвах сега с run as administrator, но и това не помага Друго може ли да ме посъветвате? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Яну 29, 2011 7:14 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте да спрете firewall-а временно на машината така:
- В Start->Run напишете firewall.cpl и от списъка с действия вляво изберете Turn Windows Firewall on or off.
- Сложете (временно) turn off на всички network location-и и стартирайте Dreem.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
zhekoralchev
Регистриран на: 29 Яну 2011 Мнения: 3
|
Пуснато на: Съб Яну 29, 2011 9:22 pm Заглавие: |
|
|
Поставих turn off на всичко, install отново и рестарт ама пак не тръгва. Надписът "MSDE е стартиран" е в зелено, но постоянно мига. Това дали означава нещо нередно? При натискане на бутона ОК ми се включва User Account Control и пита дали искам да разреша на тази програма да извършва промени на компютъра и аз му давам YES, но пак не тръгва. Какво друго може да го блокира евентуално? Може ли причината да е във версията на windows? Ползвам Windows 7 Ultimate 64bit  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Фев 08, 2011 3:06 pm Заглавие: |
|
|
@zhekoralchev: В последната реализация сме оправили мигането на информационния текст "MSDE стартиран" и версията на MSDE e подменена с по-нова.
Ако още имате проблеми с инсталацията на Win7 x64, потърсете ме в skype по име и фамилия през работно време (9-16h).
Каква антивирусна програма ползвате?
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Lazarova
Регистриран на: 14 Мар 2011 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пон Мар 14, 2011 5:23 pm Заглавие: Re: Грешка: SQL сървърът не може да бъде достъпен |
|
|
zhekoralchev написа: | Здравейте, имам нужда от помощ за стартиране на програмата Dreem Personal 1.5. Изтеглих и инсталирах продукта според инстукцията като нова(празна) база, защото за първи път ще разглеждам програмата. При стартиране от иконата на desktopa с автоматичните настройки съответно профил: Dreem15_Personal, име:Dreem, парола: празно, MSDE е стартиран, ми изписва следното съобщение : "SQL сървърът не може да бъде достъпен. Съществува проблем при осъществяване на комуникацията с базата данни. Проверете настройката на системните профили или се обърнете към системния оператор". Посъветвайте ме какво следва да направя, за да тръгне програмата ?!?
|
Здравейте,
позволих си да цитирам колегата, защото при мен се появява абсолютно същия проблем. Как да го разреша?
Операционната система ми е Windows XP, версия 2002, SP3
Благодаря предварително! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|