pgbr Петър Братов

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 160
|
Пуснато на: Сря Фев 10, 2010 11:29 am Заглавие: |
|
|
Привет,
Начални салда в търговската система се въвеждат еднократни при стартиране на системата. При преминаване м/у години се въвеждат начални салда само в счетоводството. Салдата в търговската система се прехвърлят автоматично.
Ако сега започвате работа със системата, началните салда на доставчици и клиенти трябва да ги въведете като документи (покупки, продажби), и съответно от тях да генерирате фактури. Документите трябва да се въведат със датите и номерата с които са издадени.
В някои фирми за да не въвеждат продуктите на документите , си създават нов продукт наречен "Начално салдо", и така за всеки документ въвеждат само по един ред с обща сума. Неудобството при тази схема, е че в последствие не може да се направи кредитно или дебитно известие към документа. Всъщност може, но преди да се издаде известието, документа ще трябва да се редактира и да му се въведат продуктите.
Поздрави
\\PGBR |
|