Unicontsoft

Дискусионни форуми
Свързани документи

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Boriana



Регистриран на: 15 Яну 2010
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Яну 26, 2010 2:21 pm    Заглавие: Свързани документи Отговорете с цитат

Здравейте,
Имам следния проблем:
Не успях да приключа документ за продажба, поради несъответсвия в количества-усвоено и разполагаемо. Така и не успях да разбера на какво се дължи това. Документът за покупка беше приключен, издадох успешно други документи за продажба за стоки от същата тази покупна фактура. При налични 2 бройки, аз изписвах само 1. Както и да е. Въпреки, че документа за покупка не беше приключен, издадох фактура за продажба към него. Впоследствие изтрих реда с продукта в документа за продажба и го въведох наново. Документът беше приключен, но се изгуби връзката между двата документа-фактура и продажба. Въпросът ми е как да възстановя свързаността на тези документи и съответните счетоводни записвания?
Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 26, 2010 4:46 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Свързаността на покупка<->фактура не влияе на генерираните счетоводни записвания. Копието в счетоводството се базира само на съдържанието на фактурата в търговската система.

Самите връзки можете да редактирате от третия панел Свързани документи съответно на продажбата/фактурата. Ако това Ви затруднява, най-лесно е да унищожите грешните документи, след което да изкопирате продажбата (меню Документ->Копиране на документ) и да генерирате наново фактурата, РСД и ПКО.

Наличността на склада се формира на база на складови документи. Кокато въвеждате покупка, от нея трябва да генерирате ПСД, за да "заскладите" стоката. Самата покупка се използва само за да начисли Ваше задължение към доставчика т.е. покупката означава "на доставчик X дължа Y пари по стоки A, B и C". Разликата между сумата на ПСД и РСД формира наличност на склада. От тази наличност следва да се извадят резервираните по заявки/продажби за да се формира разполагаемо количество към момента. Това е което можем да продаваме/предложим на клиента.

За да разберете къде е отишла едната бройка трябва да прегледате складовите документи. Можете за използвате справка Картон на стока, за да видите складовите документи касаещи стоката по хронология с наличност след всяка операция.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum