Unicontsoft

Дискусионни форуми
Осчетоводяване

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dimitrova
Гост





МнениеПуснато на: Съб Мар 03, 2007 7:16 pm    Заглавие: Осчетоводяване Отговорете с цитат

Здравейте!.Много се радвам на продукта, който сте създали.Страхотен интерфейс.Разбирам, че е в процес на доработване, но има нужда от повече и по-подробни обяснения за начина на работа и функц.възможности на програмата.
Искам да попитам как да извърша следнати операции:
501/498
602/501
503/101
не намерих прозорец в който да отразя едновременно, че дадени две сметки си кореспондират.
Сигурно аз не съм "догледала" добре, но ще съм благодарна да ми помогнете.
Предварително благодаря.
Върнете се в началото
pgbr
Петър Братов


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 160

МнениеПуснато на: Пон Мар 05, 2007 2:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

В счетоводната система на продукта могат да се осчетоводяват всякакъв тип документи. Тъй като счетоводното отразяване на различните видове документи изисква различен брой счетоводни статии, продуктът е разработен така, че всеки документ да може бъдат съставен от една или повече статии.

Това можете да направите в Счетоводство -> Счетоводни документи. Когато изберете тази функционалност, в списък се появяват всички отразени в счетоводството документи, отговарящи на указания филтър (критериите на филтъра можете да видите в жълтото поле най-отгоре). Отваряйки желания документ на екрана Ви се появява форма с три "панела" - Документ, Счетоводна статия и Връзки с документи.

В първия панел се въвеждат основните реквизити на документа, както и информация за дневниците по ЗДДС, ако документът участва в тях. Осчетоводяването на документа се прави във втория панел. Там формата е разделена на две части и представлява счетоводна статия. В счетоводната статия, за удобство сме въвели понятието "водеща сметка". Това е сметката която се въвежда в горната част на формата, а в редовете на списъка се въвеждат нейните една или повече кореспонденции.

Ако документът се осчетоводява с повече от една статия, то с бутона "Нова" намиращ се в лентата с инструменти, можете да създадете 2-ра, 3-та и т.н. статии към текущия док. Например: осчетоводяваме ф-ра за продажба. Първата статия е с водеща сметка 411 и кореспонденции 702 Продукт 1 и 702 Продукт 2. След това създаваме втора статия 702/304 за Продукт 1 и трета статия 702/304 Продукт 2.

За конкретният случай, който сте описали има два варианта: да създадете три документа от тип МО "Мемориален ордер" с по една статия или да създадете един МО с три статии към него.

Ето примерно осчетоводяване на ф-ра за покупка:



Ако имате още въпроси, не се колебайте да пишете тук.

Поздрави
\\PGBR
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
dimitrova
Гост





МнениеПуснато на: Сря Мар 07, 2007 11:43 pm    Заглавие: Осчетоводяване Отговорете с цитат

Embarassed Малко след като зададох въпроса си открих и отговора му.Но благодаря./По-добре се обяснява с нагледен материал/. Сега искам да попитам нещо друго:
Искам да съставя касов документ - РКО или ПКО;попълвам всичко което е необходимо, но стигайки до МОЛ и написвайки име, програмата не го приема и не ми дава да запазя и изляза от текущия прозорец. Излиза ми съобщение, че МОЛ е задлжителен реквизит и трябва да го попълна.Сигурно не правя нещо както трябва и затова ви моля за HELP.Предварително благодаря.
Върнете се в началото
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Мар 08, 2007 10:29 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
принципно Касовите ордери се генерират автоматично от системата при приключване на документ за покупка или продажба. Попълването на МОЛ или по-точно Лице (Персона) става по подразбиране от системата или чрез падащия прозорец на реквизита. Невъзможно е въвеждането на ръка от клавиатурата.
Лицето или МОЛ-а се въвеждат от Номенклатури Контрагенти. В даден контрагент мога да имам повече от едно лице, затова там се задава кое лице е МОЛ и най-важното, кое лице е По подразбиране.

Лицата по подразбиране се попълват от системата автоматично при избиране на контрагент в даден документ.

Въвеждането се извършва от Номеклутара Контрагенти, панел Персони.

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dimitrova
Гост





МнениеПуснато на: Пет Мар 09, 2007 12:15 am    Заглавие: Просветва ми бавно и сигурно Отговорете с цитат

Dance
Благодаря отново за помощта.Усещам, че в скоро време от моите въпроси и вашите отговори може да заформим началото на един обширен HELP. Шегувам се, разбира се.Като приложа решението на "въпроса" си, започвам да се радвам на труда си/и на вашия естествено/.Големи благодарности отново.
Върнете се в началото
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Мар 09, 2007 10:05 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Very Happy Very Happy Very Happy
Радвам се че успяваме да ви помогнем, макар и по този начин.
В момента сме в процес на разработване на Help система. За съжаление този процес се оказва доста дълъг и труден. Надявам се в крайна сметка, положения труд да се окаже полезен за Вас!

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
CHefo



Регистриран на: 08 Яну 2009
Мнения: 158

МнениеПуснато на: Пон Ное 09, 2009 2:30 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Във връзка с осчетоводяването, как да оправя ДДС-то сметките 4531 и 4532. Всичко това се прави в съществуващите документи и или трябва да се създаде нов документ? Нали трябва едната да се кредитира, другата дебитира. Това във всеки документ ли става? Аз имам свързани документи като например "Покупки, разход за покупката" и тези разходи (съответно и ДДС) съм ги махнал от маржа, И естествено разликите трябва осчетоводят с 4538 или 4539. Как точно трябва да стане с програмата за бъде всичко коректно. Няма ли начин това да става автоматично, щом може да вади дневниците е да изготвя справка декларация?

Балгодаря за отговора предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pgbr
Петър Братов


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 160

МнениеПуснато на: Вто Ное 10, 2009 3:45 pm    Заглавие: Привет Отговорете с цитат

В края на всеки месец за взима операция в счетоводството за приключване на ДДС .

Прави се документ МО - "Мемориален ордер" с 2 статии. Първата статия е
4532/4531 със стойността натрупана в 4531
Втората статия е
4538/4532 когато е за възстановяване със салдото по 4532
или 4532/4539 което е за внасяне.


Поздрави
\\PGBR
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
CHefo



Регистриран на: 08 Яну 2009
Мнения: 158

МнениеПуснато на: Сря Ное 11, 2009 1:02 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отговора,
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum