Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
pepinoo
Регистриран на: 27 Юли 2009 Мнения: 5
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 4:27 pm Заглавие: Проблем с SQL server |
|
|
Здравейте, имам проблем със стартиране на програмата. Съобщението което излиза е: "SQL сървърът не може да бъде достъпен" Долу в ляво на прозорчето пише "MSDE е спрян" кликвам да го стартирам, но нищо не става!!! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 5:24 pm Заглавие: |
|
|
Това след upgrade на предишна версия ли се случва? Коя версия?
С каква операционна система сте?
Пробвахте ли да рестартирате машината след инсталацията?
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
pepinoo
Регистриран на: 27 Юли 2009 Мнения: 5
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 5:37 pm Заглавие: |
|
|
Това е странното, че нищо не съм правил по програмата. Версията е 2007.8.6. Инсталирах програма за сваляне на инфо от GSM, възможно ли е от това да идва проблема! Като тръгна да преинсталирам с нова версия, казва че MSDE е спрян и не иска да продължи! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
pepinoo
Регистриран на: 27 Юли 2009 Мнения: 5
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 5:41 pm Заглавие: |
|
|
Операционната система е XP |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 6:30 pm Заглавие: |
|
|
Пробвайте да деинсталирате Dreem Personal от Add/Remove Programs и после да го инсталирате начисто. При инсталацията потвърдете, че искате да ползвате съществуващата база данни.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
pepinoo
Регистриран на: 27 Юли 2009 Мнения: 5
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 6:38 pm Заглавие: |
|
|
С архива в такъв случай какво става, тъй като нямам достатъчно скорошен архив, а в момента уж правя архив.....но нищо не се слува?! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 7:46 pm Заглавие: |
|
|
При деинсталация базата данни остава в подпапка Data като два файла Dreem15_Personal.mdf и .ldf
При последваща инсталация тези файлове се намират и се използват за upgrade като съществуваща база данни.
При никаква ситуация базата данни не се изтрива, най-много да се преименува на Dreem15_Personal.mdf.X където X е номер на копието.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
pepinoo
Регистриран на: 27 Юли 2009 Мнения: 5
|
Пуснато на: Пон Юли 27, 2009 8:28 pm Заглавие: |
|
|
Всичко вече е ок Много благодаря за помоща! Всичко добро |
|
Върнете се в началото |
|
 |
butiche
Регистриран на: 04 Фев 2010 Мнения: 9
|
Пуснато на: Пон Май 02, 2011 8:56 am Заглавие: |
|
|
Супер! И аз имах същия проблем, но сега след тези стъпки май всичко е наред  _________________ Dreem Personal - супер за малък бизнес. Основна информация за здравното осигуряване ТУК. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|