Unicontsoft

Дискусионни форуми
"Замръзване" на ПОС

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Сря Апр 19, 2023 3:02 pm    Заглавие: "Замръзване" на ПОС Отговорете с цитат

Здравейте,
От скоро при отваряне на Dreem POS самата система замръзва за няколко минути преди да бъде възможно да се извърши каквато и да било операция през нея.
На какво може да се дължи този проблем?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Апр 19, 2023 4:47 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Имате продажби в ПОС направени от потребител, който в последствие сте изтрили в Dreem. Това се е случило преди тези продажби да се прехвърлят в базата на Dreem и сега ПОС не може да се синхронизира с Dreem.

Можете да пробвате дали неофициална реализация 2023.4.19 решава този проблем в ПОС.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим


Последната промяна е направена от wqw на Пон Апр 24, 2023 6:18 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Чет Апр 20, 2023 7:43 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Опитахме с новата реализация, но не се получава отново.

Възможно ли е по някакъв начин да изтрием такъв тип грешки, защото да, реалната причина беше точно такава, опитахме се да направим продажба през друг потребител, който в последствие изтрихме.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 20, 2023 11:29 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте да преименувате файл с данни на ПОС преди да го стартирате: C:\ProgramData\Unicontsoft\Pos\Pos15.db (или C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Unicontsoft\Pos\Pos15.db на предишни версии на Windows)

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Чет Апр 20, 2023 1:46 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Достатъчно е просто да го преименуваме, преди да стартираме, така ли?
Защото го направихме и забелязахме, че съответно системата си създаде нов такъв файл със старото име, предполагам, че е нормално?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 20, 2023 1:57 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, ако липсва файл с данни при първо стартиране ПОС се синхронизира с база на Dreem, така че това е нормално да си създава файла отново.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Пон Апр 24, 2023 11:19 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Исках само да кажа, че след като го направихме - всичко тръгна нормално при ПОС, но сега в програмата не можем да сменим потребителя.
При опит за смяна с бутон нова регистрация - програмата замръзва и се изключва.
На какво може да се дължи това?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Апр 24, 2023 12:27 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

С коя реализация се случва това замръзване в Dreem?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Пон Апр 24, 2023 1:03 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

2023.4.18
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Пон Апр 24, 2023 1:13 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Току-що пробвахме и с неофициалната 19.4.2023 но отново не се получава.
Не ни разрешава дори да стигнем до екрана, в който да архивираме базата данни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Апр 24, 2023 6:18 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте в неофициалната реализация 2023.4.24 дали е решен този проблем.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Вто Апр 25, 2023 11:48 am    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:
Пробвайте в неофициалната реализация 2023.4.24 дали е решен този проблем.

cheers,
</wqw>


Супер, получи се!

Имам въпрос, в Dreem Personal, ПОС само от 1 потребител ли може да се използва?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 25, 2023 11:59 am    Заглавие: Отговорете с цитат

ПОС принципно е предвиден да се ползва от няколко "касиери" на един касов терминал (или работно място).

Трябва предварително в Dreem да се създадат потребителите, като най-удобно е съответните касиери да имат различни пароли (например цифрови ПИН-ове) така че да могат да се логват в ПОС без да избират име на потребител, а само въвеждат ПИН за парола, като остават потребител празно.

Промяна на собствен ПИН в ПОС може да прави всеки потребител в Alt+F5, а смяна на текущия потребител става с F5, т.е. след заключване на терминала може да бъде отключен от друг касиер.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Вто Апр 25, 2023 1:52 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum