Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пет Мар 31, 2023 2:36 pm Заглавие: Наличност на склад - проблем |
|
|
Здравейте,
При опит да проверим наличността на склада, се появява следната грешка.
Дали може да ни съдействате?
Описание: |
|
Размер: |
62.05 KB |
Преглеждания: |
36749 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Съб Апр 01, 2023 11:52 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Не, все още излиза същата грешка.
Реализацията, която сме инсталирали е 2023.3.17
Всъщност в момента правим ревизия и я правим по разпечатан списък в табличен вид на Продукти. Дано да няма проблем...
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Апр 01, 2023 2:10 pm Заглавие: |
|
|
След като приложите текуща версия на база данни пробвайте да създадете аварийна база данни от същата форма за поддръжка на системни бази данни. Ако даде грешка можете да я приложите тук.
Ако създаде аварийна база без проблем най-вероятно има някакъв друг проблем с вашата база данни, който трябва да гледаме на място.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пон Апр 03, 2023 8:45 am Заглавие: |
|
|
Създадохме без проблем аварийната база данни, но грешката, която продължава да ни дава при опит да заредим Наличност на складове е тази:
Описание: |
|
Размер: |
58.11 KB |
Преглеждания: |
36670 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пон Апр 03, 2023 8:46 am Заглавие: |
|
|
В този случай имам друг въпрос, ако само тази функционалност не работи, можем ли да продължим да използваме софтуера, като се стискаме палци всички останали данни, където не се появява грешка, да са актуални?
Или какъв е варианта да се поправи базата?
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Апр 03, 2023 1:02 pm Заглавие: |
|
|
mupcku написа: | Или какъв е варианта да се поправи базата? |
Най-лесно е да я погледнем при нас ако ми пратите архив на vlado@unicontsoft.com
Има вероятност да става дума за бъг под sql2000, което е версията на RDBMS, която се ползва от Dreem Personal. Комерсиалната версия на Dreem ползва по-нова версия на SQL Server и затова при нас не излиза подобен проблем на телеметрията.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пон Апр 03, 2023 2:22 pm Заглавие: |
|
|
wqw написа: | mupcku написа: | Или какъв е варианта да се поправи базата? |
Най-лесно е да я погледнем при нас ако ми пратите архив на vlado@unicontsoft.com
</wqw> |
Изпращам ви актуален архив от имейл от името на Добромир Милчев.
Предварително ви благодаря!
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пон Апр 03, 2023 4:25 pm Заглавие: |
|
|
wqw написа: | Пробвайте и на vlado@saas.bg, защото не го получавам (да не би да е извън лимитите на пощенската ми кутия).
cheers,
</wqw> |
Изпращам го и там.
Не би трябвало да е от лимита защото ви пращам линк към архива, но все пак ще го пусна отново на другия имейл.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Апр 03, 2023 5:38 pm Заглавие: |
|
|
Да, това изглежда проблем с Dreem Personal.
Пробвайте да влезете в Наличност на складове с бутон [Продължи] и от Филтър... (Ctrl+F) можете да изчистите критериите на филтъра с бутона горе вдясно.
Този проблем ще бъде отстранен в следващата реализация на Dreem Personal.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Вто Апр 04, 2023 7:14 am Заглавие: |
|
|
Супер, получи се.
Благодаря много за съдействието!
Успех!
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|