|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
winwines
Регистриран на: 28 Авг 2019 Мнения: 7 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Фев 10, 2023 1:51 pm Заглавие: Проблем след актуализация на Dreem 1.5 |
|
|
Здравейте,
След изтегляне и стартиране на файла с актуализацията, следвахме стъпките и след завършването й, рестартирахме системата.
При стартиране на програмата, се изписват долните системни грешки.
Предварително сме направили архив.
Описание: |
|
Размер: |
3.76 MB |
Преглеждания: |
16389 път(и) |

|
Описание: |
|
Размер: |
3.45 MB |
Преглеждания: |
16389 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Фев 10, 2023 3:20 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте първо да деинсталирате Dreem Personal изцяло от Add or remove programs на контролния панел и после стартирайте инсталацията от DreemPrs15.EXE отново.
На втора стъпка помощникът ще Ви попита дали да използва съществуващата база данни, отговорете положително за да не се налага да възстановявате архив на базата.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|