|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Вто Юли 05, 2022 2:02 pm Заглавие: Актуализация на телефон в СПИДИ |
|
|
Здрзвейте,
Променихме служебния телефон, с който работим, съответно във всички обекти по договор телефона е сменен, но когато генерираме товарителница в dreem по подразбиране отново излиза все още стария телефон.
Как можем да го коригираме, има ли начин да ъпдейтнем информацията?
Благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Юли 05, 2022 2:15 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
В реквизити на куриерската товарителница има Телефон в група Подател, който се взима от телефона на персоната избрана в Съставил в първия раздел.
Можете в контрагента потребител на системата на съответните персони да им въведете мобилен телефон, така че да излизат коректните тел. в товарителниците.
От скоро Еконт искат име и тел. на подателя на пратката да са коректни и ги проверяват при взимане на пратката да не са име на управител и фирмен тел. примерно.
Ако не желаете да работите по този начин, тогава оставете Телефон в група Подател празно и Dreem ще ползва телефона на обекта така както го получава от системата на куриера.
Ако този тел. не излиза коректно при Спиди нямам представа къде трябва да се пипнат тел. на обектите в тяхната система.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|