Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Съб Юни 11, 2022 9:20 am Заглавие: Проблем с наличност на склад [Реализация 2022.5.4] |
|
|
Здравейте,
Получаваме тази грешка, когато се опитаме да изведем наличноста на склада:
Описание: |
|
Размер: |
134.87 KB |
Преглеждания: |
9973 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 253
|
Пуснато на: Пон Юни 13, 2022 12:27 pm Заглавие: |
|
|
Благодаря много!
Искам да попитам и нещо друго в тази връзка, понякога стартирането на програмата, особено първия път сутрин, отнема доста дълго време. Като казвам дълго, имам предвид над 10минути, като зарежда на този екран. Каква може да е причината?
Описание: |
|
Размер: |
70.54 KB |
Преглеждания: |
9946 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Юни 13, 2022 12:32 pm Заглавие: |
|
|
Вижте в Task Manager дали има DreemAutostart.exe стартиран и пробвайте да го терминирате.
Това е процес който прекомпилира записаните процедури в базата данни, което по принцип отнема известно време, но не би трябвало да спира достъпа до базата през това време, освен ако (виртуалната) машина на която се случва това не е с 1 vCPU и/или на доста слаб physical hardware.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|