|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Stefan Stefanov
Регистриран на: 08 Мар 2022 Мнения: 3
|
Пуснато на: Вто Мар 08, 2022 10:03 pm Заглавие: Въпроси |
|
|
Здравейте,
Имам няколко въпроса, отосно работата с Вашите продукти:
1. Къде мога да намеря документация за конфигурирането на POS за работа със салони/маси? И по-конкректно - възможно ли е добавяне на нови и "преименуване" на салони/маси? Става въпрос за работа в бар и идеята ми е да създам (ако е възможно) салон "Персонал", където всички колеги да имаме сметки с определен % отстъпка и салон "Клиенти", където да можем да водим сметките на клиентите поименно (понеже нямаме маси) и да можем да добавяме нови/преименуваме всекидневно.
2. Възможно ли е при въвеждане на покупка за всяка отделна стока да бъдат отбелязвани партидни номера и срокове на годност? Възможно ли е системата да ни информира, че примерно от налични 20 бр. от дадена стока 3 бр. с партиден номер "L xxx xxx" са със срок на годност до 28.03.2022 г., а останалите 17 бр. - до 31.06.2022г.?
3. Възможно ли е за някои групи стоки да бъде зададен определен процент (или конкретна мерна единица за разфасовка - примерно 2 л./кег (1 кег=30 л.)) фира и при продажба през POS системата да намаля количествата, завишени със зададената фира?
Благодаря предварително! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Мар 09, 2022 10:51 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
> 1. Къде мога да намеря документация за конфигурирането на POS за работа със салони/маси?
Конфигурацията не е документирана, защото се предполага че я извършват колегите от поддръжката еднократно при внедряване.
> И по-конкректно - възможно ли е добавяне на нови и "преименуване" на салони/маси?
Възможно е настройка през конфигурационен файл tables.conf само, няма потребителски интерфейс. Масите се виждат от бутона Запис в ПОС.
> Става въпрос за работа в бар и идеята ми е да създам (ако е възможно) салон "Персонал", където всички колеги да имаме сметки с определен % отстъпка и салон "Клиенти", където да можем да водим сметките на клиентите поименно (понеже нямаме маси) и да можем да добавяме нови/преименуваме всекидневно.
Не поддържаме подобен начин на работа. Принципно в ПОС не е нужно да имате отделни салони/маси за да давате отстъпки на персонала или да водите клиентите си поименно вкл. да добавяте нови клиенти и да им регистрирате клиентски карти примерно.
> 2. Възможно ли е при въвеждане на покупка за всяка отделна стока да бъдат отбелязвани партидни номера и срокове на годност?
Да, в редовете на документ за покупки има колони Партида, Дата на годност на партида, Страна на произход на партида, Доставна партида (само ако е различна от вътрешната партида в колона Партида)
> Възможно ли е системата да ни информира, че примерно от налични 20 бр. от дадена стока 3 бр. с партиден номер "L xxx xxx" са със срок на годност до 28.03.2022 г., а останалите 17 бр. - до 31.06.2022г.?
Не разбирам какво имате предвид под информира, но писма по ел. поща Personal версията не изпраща. Има справки за наличност на складовете по партиди, оборотни ведомости или картон на стока, в които всичко се води партидно. Съответните складове могат да се настройват как да изписват по партиди при продажба (ако партидата не е посочена в продажбата изрично) и т.н.
В продажбите (и всички останали документи в Dreem) в колона Партида от бутона с три точки се показва форма за избор на партида, в който има Дата на годност, Дата на доставка, Наличност/Разполагаемо по партида, Доставна цена, Общо налично/разполагаемо кол. в оперативен порядък без да е нужно да пускате справки.
> 3. Възможно ли е за някои групи стоки да бъде зададен определен процент (или конкретна мерна единица за разфасовка - примерно 2 л./кег (1 кег=30 л.)) фира и при продажба през POS системата да намаля количествата, завишени със зададената фира?
Не, не поддържаме подобен начин на работа. Мерни единици и фасети на продукти има в системата. Няма начин в системата при продажба да изписва повече количество от склада
Принципно не съм сигурен че това е удачен начин за обработка на фири и от счетоводна гледна точка, но обикновено внедрителите/счетоводството определят как да се случват нещата.
Ако в Dreem (не ПОС) не виждате колоните, за които споменах по-горе пробвайте с десен бутон на мишката върху заглавие на някоя колона, в контекстното меню има опция Изглед на списък (Shift+F12) от където можете да показвате и скривате колони.
cheers,
</wqw>
p.s. Примерен tables.conf
Код: | {
"Eтаж1": {
"Салон": {
"01": {},
"02": {},
"03": {},
"04": {},
"05": {},
"06": {},
"07": {},
"08": {},
"09": {},
"10": {},
"11": {},
"12": {},
"13": {},
"14": {},
"15": {}
},
"Градина": {
"16": {},
"17": {},
"18": {},
"19": {},
"20": {},
"21": {},
"22": {},
"23": {},
"24": {},
"25": {},
"26": {},
"27": {}
}
},
"Eтаж2": {
"СекторA": {
"28": {},
"29": {},
"30": {},
"31": {},
"32": {},
"33": {},
"34": {},
"35": {},
"36": {},
"37": {}
}
}
} |
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|