|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
karadonev
Регистриран на: 15 Яну 2022 Мнения: 1
|
Пуснато на: Вто Яну 18, 2022 12:31 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Опитвам се да водия приходи и разходи по проекти, но след като дефинирам проети и финансова структура за определена покупка(фактура за покупка) в стравката по разходни центрове не се появява нищо.
Към момента, всичко което прочетох във форума, съм го пробвал и не ми се получава справка с някакви стойности, а са нули.
Моля дайте ми съвет къде бъркам.
Благодаря предварително. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
phn Пламен Николов

Регистриран на: 28 Юни 2013 Мнения: 161
|
Пуснато на: Вто Яну 18, 2022 4:07 pm Заглавие: Себестойност на разходен център |
|
|
Здравейте,
Справката "Себестойност на разходен център" се изпълнява само върху търговски документи. Такива документи са покупки с Док.тип:"Покупка".
Цитат: | Опитвам се да водия приходи и разходи по проекти, но след като дефинирам проети и финансова структура за определена покупка(фактура за покупка) |
Ако сте въвеждали само фактури Док.тип:"ФПок" няма да се получи.
Аналогично е и за продажбите. Търговските документи са Док.тип:"Продажба", а данъчните документи са:"ФПрод". |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Яну 18, 2022 7:19 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Dreem Personal e документно-ориентирана системата, т.е. за всяка транзакция която правите в реалния свят, в системата трябва да я отразите чрез създаване на нов документ от различен тип.
В търговската система има данъчни документи (Фактура за продажба, Фактура за покупка и пр.) които се използват само за данъчни цели т.е. определят данъчните задължение на ЮЛ, така както възникват хронологично в реалния свят.
Обикновено тези данъчни документи не се въвеждат ръчно в системата, а се генерират на база на вътрешно-фирмени документи за разчети с клиенти и доставчици (Документ за продажба, Документ за покупка, Кредитен документ и пр.)
За повече информация вижте тази статия в помощната система.
Накратко: Фактури за продажба и Фактури за покупка в системата не се въвеждат, а те се създават от предварително въведени вътрешно-фирмени документи да продажба или покупка.
По този начин можете да фактурирате една продажба с две фактури или да фактурирате две или повече продажби накуп само с една обобщена фактура. По същия начин можете частично да платите дадена покупка (т.е. да отразите няколко седмични плащания към доставчик, които сте направили в рамките на месец например) или можете с едно плащане да закриете две покупки, както и от склада може да издадете частично стоките по дадена продажба или с един складов документ да издадете няколко продажби накуп.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|