Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
loderx
Регистриран на: 01 Апр 2019 Мнения: 34
|
Пуснато на: Чет Сеп 03, 2020 2:49 pm Заглавие: [Решен] Проблем с баркод скенер |
|
|
Здравейте, смених всички възможни опции на въпросният баркод скенее, но просто не иска и не иска да работи в самата програма когато вкарвам артикули. На Dreem POS работи без проблем, но когато вкарвам нови продукти няма и няма тръгване...
Също така когато копирам имена на артикули от електронна фактура какъвто и текст да копирам отзад поставя и това. ^p
Описание: |
|
Размер: |
21.14 KB |
Преглеждания: |
16830 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Сеп 03, 2020 6:13 pm Заглавие: Re: Проблем с баркод скенер |
|
|
Здравейте,
loderx написа: | Също така когато копирам имена на артикули от електронна фактура какъвто и текст да копирам отзад поставя и това. ^p
|
Това означава, че отзад има символ за нов ред. Или не го копирайте този нов ред или трийте ^p след поставяне -- няма друг начин. В Excel ако изберете клетка и направо копирате с Ctrl+C той поставя символ за нов ред отзад автоматично. Ако изберете клетка, след което натиснете F2 за редакция и изберете целия текст в клетката или част от него, вече с Ctrl+C копирате този текст само и не слага символ за нов ред. Досадно, но не зависи от нас. Може и да има опция да не го прави, нямам представа.
Относно баркод скенера, махнете отметка от COM3, защото при вас скенера е USB/HID устройство. Принципно рестартирайте Dreem след като правите промени в тези настройки.
Също нямам представа къде ги вкарвате тези артикули. Създавате нови артикули в номенклатура продукти? Добавяте редове на документ за продажба? Във формата за продажба пробвайте с мишката да фокусирате на новия ред в колона Продукт/материал преди да сканирате.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
loderx
Регистриран на: 01 Апр 2019 Мнения: 34
|
Пуснато на: Пет Сеп 04, 2020 5:32 pm Заглавие: |
|
|
Въпроса със скенера е при създаване на нов продукт в номенклатури.
Махнах отметкара и рестартирах и няма промяна.
Искам баркод скенера да поставя кода в :КОД: както си е по принцип.в което и поле да се опитам да поставя код сканирайки не се получава.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Сеп 06, 2020 11:58 am Заглавие: |
|
|
А при въвеждане на нов продукт в раздел Списъци в списък Баркодове в колона Баркод на новия ред работи ли като сканирате?
Това е по-добрият начин да настройвате/въвеждате баркодове на продуктите, защото по този начин можете да имате два баркода за един продукт (стар и нов например) и също да имате баркод в мярка кашон например (не само в брой) който като сканирате в продажба да въвежда и мярката автоматично.
Ще го погледнем при нас дали работи с USB скенери в полето за Код.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
loderx
Регистриран на: 01 Апр 2019 Мнения: 34
|
Пуснато на: Вто Ное 10, 2020 6:23 pm Заглавие: |
|
|
И в списъци не работи. В която и друга програма да сканирам баркод няма проблем.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Ное 10, 2020 6:57 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте в списък с баркодове на продукт да фокусирате клетката където трябва да се попълни баркод преди да сканирате -- вътре да мига курсора все едно ще въвеждате текст от клавиатурата.
Ако така не става пробвайте в настройки да махнете отметката на сериен порт и да изчистите HID/USB устройство. По този начин ще ползвате скенера като клавиатура, така както всяка друга програма го ползва.
Принципно когато се ползва през HID/USB интерфейса се получава е по-добра поддръжката, но явно при Вас има някаква несъвместимост (макар че при клиенти със Symbol-и не сме имали оплаквания).
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
loderx
Регистриран на: 01 Апр 2019 Мнения: 34
|
Пуснато на: Чет Ное 12, 2020 12:04 pm Заглавие: |
|
|
На HID/USB устройство оставих празно и се оправи.
Благодаря
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|