Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Николай Велев
Регистриран на: 27 Ное 2019 Мнения: 5
|
Пуснато на: Сря Ное 27, 2019 6:52 pm Заглавие: [Решен] Съобщение за грешка за недостъпна база данни |
|
|
Здравейте!
Ползвам програмата от почти година, но подобна грешка не е излизала. В момента не мога да вляза по никакъв начин. Пробвах да възстановя архив, но безуспешно. Не разбирам къде е проблема. Моля за помощ.
Описание: |
|
Размер: |
138.43 KB |
Преглеждания: |
15209 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Ное 27, 2019 7:24 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
С коя реализация се получава проблемът? Коя версия на Windows ползвате?
Пробвайте да рестартирате машината. Също пробвайте да инсталирате всички последни обновления на Windows.
Пробвайте да стартирате Dreem.exe от C:\Program Files(x86)\Dreem Personal 1.5 със административни права със десен клик върху Dreem.exe->Run as Administrator. . .
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Николай Велев
Регистриран на: 27 Ное 2019 Мнения: 5
|
Пуснато на: Чет Ное 28, 2019 9:47 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте!
Благодаря за бързия отговор! Версията на програмата е 2019.4.2, а Widows 10 Version 1809, с последна актуализация 13.11 KB4523205.
Пробвах всичко описано по-горе, продължава да излиза същата грешка.
Последно програмата е стартирана в неделя. Оттогава не са правени промени и актуализации на машината или програмата. Не разбирам къде може да е проблема.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Ное 29, 2019 11:08 am Заглавие: |
|
|
Архив на базата данни имате ли скорошен?
Можете да копирате Dreem15_Personal.mdf и Dreem15_Personal_log.ldf от C:\Program Files\Dreem Personal 1.5\Data след като спрете MSDE сървър със клик на зеленият етикет "MSDE е стартиран" за всеки случай.
Пробвайте да преинсталирате Dreem Personal, ако не сте го направили вече.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Николай Велев
Регистриран на: 27 Ное 2019 Мнения: 5
|
Пуснато на: Нед Дек 01, 2019 11:00 am Заглавие: |
|
|
Имах архив от 12 ноември. Инсталирах наново. Не е загубена много информация. Много Ви благодаря за съдействието! Поздравления за страхотната работа и програма!
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|