Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем с разархивиране при версия 16.1.18

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Чет Яну 18, 2018 9:48 pm    Заглавие: Проблем с разархивиране при версия 16.1.18 Отговорете с цитат

Здравейте,
Преинсталирах си новата версия от 16.1.18 , но когато опитах да разархивирам архивния ми файл ми излезе следната грешка:

"Неуспешно възстановяване на архив!

Device activation error. The physical file name 'C:\Program Files (x86)\Dreem Personal 1.5\Data\Dreem15_Personal.mdf' may be incorrect.".

Надявам се да ми помогнете.
Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Чет Яну 18, 2018 9:55 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

От къде мога да изтекля предходната версия - с нея нямах никакви проблеми ? Благодаря предварително .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1278
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 19, 2018 1:19 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Възможно е да е някаква регресия в последната реализация.

Всички предишни реализации можете да свалите от http://office.unicontsoft.com/public/

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1278
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 19, 2018 10:49 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Да, има проблем в последната реализация, който ще отстраним в следващата реализация.

В момента за да работи възстановяването на архив на база данни трябва да стартирате Dreem Personal с административни права (elevated).

За целта щракнете с десен бутон на мишката върху иконата за стартиране и изберете опция Изпълни като администратор (или Run as Administrator) след което пробвайте да възстановите архив.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 32

МнениеПуснато на: Пет Яну 19, 2018 1:58 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Много благодаря !. Засега инсталирах предходната версия и вс е ОК.
Отново Ви благодаря и ХУБАВ ДЕН!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1278
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Яну 20, 2018 11:37 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Този проблем трябва да е отстранен в последната реализация 2018.1.19

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum