Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
biodarove
Регистриран на: 20 Мар 2014 Мнения: 15 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Май 23, 2017 9:41 am Заглавие: Проблем с връзката касов апарат-Дрийм |
|
|
Здравейте,
Преди два дни направихме успешна връзка на касовия апарат с ПОС. Касовият апарат е Дейзи Perfect SK-L. Висичко заработи добре до към десетата продажба, където нещо "заби" - не се отпечата касов бон и започна да се върти синьото кръгче.... Изчаках, но нищо.. Затворих програмата и отворих отново. Това нещо се повтори многократно, включително и при приключването на деня (F9).
Моля, кажете на какво би могло да се дължи това и има ли начин да го отстраним?
Благодаря предварително!
Валентина _________________ www.biodarove.com |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Май 23, 2017 11:29 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Проверете дали касовия апарат въобще работи (като касов апарат) -- т.е. пробвайте да издадете касова бележка от клавиатурата.
После проверете дали касовия апарат въобще има връзка към PC с неговите диагностични програми в режим на ФП.
По принцип с този касов апарат имахме много проблеми и клиентите ги смениха преди да се уверим че сме отстранили всички edge cases.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
biodarove
Регистриран на: 20 Мар 2014 Мнения: 15 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Май 23, 2017 11:51 am Заглавие: |
|
|
Явно има нещо в самия апарат, въпреки, че всичко за което ме питате сме го тествали и си е ок. Работи в режим РС и може да издава самостоятелно касови бележки... _________________ www.biodarove.com |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Май 23, 2017 12:25 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
За да разберем какво се случва ще ни трябват журнали от комуникацията на Dreem POS Personal с фискалното устройство, което ще отнеме известно усилие от Ваша страна.
Пробвайте да свалите DreemPos.bat на проблемната машина и да го стартирате. След което започнете да издавате касови бележки докато се появи проблемът.
В този момент излезте от Dreem POS Personal и ни изпратете журналния файл DreemPos.UcsFP.log който се намира в същата папка, от която сте стартирали DreemPos.bat.
Можете да го качите като прикачен файл тук във форума или да ми го пратите на ел. поща vlado@unicontsoft.com
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
biodarove
Регистриран на: 20 Мар 2014 Мнения: 15 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Май 23, 2017 12:33 pm Заглавие: |
|
|
Добре, ще опитам да го направя, ако успея
Благодаря Ви! _________________ www.biodarove.com |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|