Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 82
|
Пуснато на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am Заглавие: Плоблем при комуникацията с база данни |
|
|
Здравейте,
Прикачвам изглед на настоящия проблем. Появи се като че ли от нищото, при стартиране на системата, веднага след почивните дни. Моля да ми помогнете да се справя.
Поздрави
Описание: |
|
Размер: |
49.43 KB |
Преглеждания: |
20861 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Ное 04, 2016 10:33 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвахте ли след рестартиране на системата дали се оправя?
Направете архив на базата данни за всеки случай.
Пробвайте да стартирате Прилагане на текуща версия на база данни от поддръжка на системни бази (от бутона с трите точки на logon диалога)
После пробвайте Реиндексиране на база данни пак от там.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 82
|
Пуснато на: Пет Ное 04, 2016 10:53 am Заглавие: |
|
|
Опитвах рестрарт няколко пъти. И е невъзможно да направя архив. При опит за прилагане на текущата база данни извежда съобщение "Грешка при добавяне на база Dreem15_Personal от D:/Dreem/Data ............ Желаете ли да продължите?"
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Ное 04, 2016 11:35 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
На logon диалога щракнете върху зеления надпис MSDE е стартиран, изчакайте да стане червен с текст MSDE е спрян и пробвайте отново да влезете в системата.
Единственото друго нещо което ми хрумва в момента е да преинсталирате от последната реализация със запазване на съществуваща база данни. Първо деинсталирате Dreem Personal от Add/Remove Programs и после стартирате инсталатора от DreemPrs15.EXE
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluevision Комтек-М
Регистриран на: 14 Авг 2014 Мнения: 82
|
Пуснато на: Пон Ное 14, 2016 6:18 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Опитите ми се оказаха неуспешни. Инсталирах празна база и възстанових стар архив. Но съм забравила как се променя името на МОЛ-а в POS. В Dreem промених името навсякъде където се сетих, но мисля че и в POS се въвеждаше някъде. Не успях обаче да се ориентирам къде.
Поздрави
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Ное 14, 2016 9:50 pm Заглавие: |
|
|
Не разбирам за какъв МОЛ в POS става дума.
В Администрация | Потребители и групи за потребителя, с който влиза в POS трябва да се избере персона по подразбиране от персони на контрагента потребител на продукта.
По принцип тази настройка се запазва в архива на базата.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|