Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mtashev
Регистриран на: 17 Мар 2011 Мнения: 29
|
Пуснато на: Чет Окт 06, 2016 7:58 pm Заглавие: Грешка при стартиране |
|
|
Здравейте,
при стартиране на програмата ми излиза съобщение за грешка, което можете да видите по-долу.
Ако направя бекъп на базата и инсталирам последната версия ще реша ли проблема или се касае до нещо друго?
Описание: |
|
Размер: |
36.13 KB |
Преглеждания: |
25316 път(и) |

|
_________________ www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Окт 07, 2016 12:33 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Няма гаранция, а и зависи какво правите. По-добре изчакайте следващата реализация, оправили сме някои проблеми с падащия списък за избор на принтери от подобен калибър. Възможно е да Ви касае нещо подобно в случая.
Интересно е дали проблемът е систематичен, например като отваряте повече прозорци от обичайното или нещо друго. Интересувам се дали може да се повтори в тестова среда.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mtashev
Регистриран на: 17 Мар 2011 Мнения: 29
|
Пуснато на: Нед Окт 09, 2016 4:50 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
проблемът се появява още при стартирането на програмата, без да съм отварял други прозорци.
Освен съобщението от първия ми пост има още 2 - по-долу има принтскрийни.
Бях с предишната реализация, но направих бекъп и инсталирах актуалната - 2016.8.17.
Проблемът продължава да съществува. Дори и да натисна "ДА", програмата се рестартира и всичко започва отначало.
А за съжаление ДДС-то набижава
Видях, че и други потребители имат същия проблем, но са пуснали нова тема. Реших да отговоря в темата, която аз съм пуснал, но ако прецените ги обединете.
Описание: |
|
Размер: |
34.12 KB |
Преглеждания: |
25286 път(и) |

|
Описание: |
|
Размер: |
34.76 KB |
Преглеждания: |
25286 път(и) |

|
_________________ www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Окт 09, 2016 5:36 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
За съжаление не можем да го симулираме при тестове с Windows 7 с приложени всички последни update-и. Най-вероятно е някакъв конфликт с друго приложение което сте инсталирали на същата машина.
Пробвайте да затворите прозореца Начална страница - Браузер преди да се е навигирал към форумите.
За 14-ти ако не успеем да разберем защо се получава, решение би било да пробвате на друга машина да възстановите архива.
С коя версия на Internet Explorer сте на проблемната машина? Ползвате ли антивирусна програма и коя?
Edit: Всъщност от 5.10.2016 започваме да получаваме журнали с тази грешка предимно от машини с Windows XP. Вие коя версия на Windows ползвате всъщност? Да не е шарен скин за XP това на screenshot-а?
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mtashev
Регистриран на: 17 Мар 2011 Мнения: 29
|
Пуснато на: Нед Окт 09, 2016 6:06 pm Заглавие: |
|
|
Много Ви благодаря.
"Пробвайте да затворите прозореца Начална страница - Браузер преди да се е навигирал към форумите." - реши проблема.
За да се уверя, дали това е проблемът, след това заредих форума (Помощ -> Дискусионни форуми) и отново се появи същата грешка и Dreem рестартира. При новото стартиране пак затворих Начална страница - Браузер и нямаше проблем.
Относно вашите въпроси - IE 8, антивирусната е AVG.
_________________ www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Окт 09, 2016 6:49 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Докато отстраним проблема под XP, можете в Настройки (Alt+P) да изключите показване на първоначалния екран така
... за да не се налага всеки път да го затваряте бързо.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mtashev
Регистриран на: 17 Мар 2011 Мнения: 29
|
Пуснато на: Нед Окт 09, 2016 7:01 pm Заглавие: |
|
|
Благодаря за съвета с настройките.
Изпуснал съм въпроса за операционната система - Windows 7.
Не е шарен скин на XP.
_________________ www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Окт 09, 2016 8:27 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Тогава общото с XP се оказва версията на Internet Explorer. Потвърдено с IE8 има проблем с чат системата на сайта ни, като не е ясно как точно ще бъде оправен от Microsoft или от доставчиците на чат системата (но не зависи от нас със сигурност). Засега съм изключил чатът от страниците на форума, така че да не гърми при зареждане на начален екран под IE8, но при друга навигация в сайта ни (помощна система, страница за сваляне) ще продължи да дава този проблем докато не оправят IE8 или чатът (което се случи първо).
В резюме: Проблемът с Dreem Personal и IE8 е решен частично на ниво наши форуми и не е необходимо да се променят Настройки (Alt+P) при това положение. Ако сте с Windows 7 ще решите проблема генерално като инсталирате Internet Explorer 11, дори да ползвате друг браузър в интернет.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|