Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
krasko28
Регистриран на: 25 Авг 2012 Мнения: 34
|
Пуснато на: Чет Юли 21, 2016 7:17 pm Заглавие: блокиране на програмата |
|
|
Отказ да зареди каквото и да било, при отваряне на документ от търговската система зарежда по 5-6 минути, невъзможност за осчетоводяване, разсчетоводяване или каквито и да било операции |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Юли 21, 2016 9:17 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Коя реализация ползвате? С други приложения има ли подобни проблеми?
Пробвайте да преинсталирате Dreem Personal или качете последната реализация.
Задължително направете архив на базата данни и го копирайте на външен носител, ако се окаже че има проблем с Windows или със самото PC.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
krasko28
Регистриран на: 25 Авг 2012 Мнения: 34
|
Пуснато на: Пон Юли 25, 2016 6:21 pm Заглавие: проблем с програмата |
|
|
Здравейте, още същия ден свалих новата версия, сега съм със версия 1,5/2016,7,6/, на този етап работи без проблеми.
Благодаря |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|