Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
bluegreen-ltd
Регистриран на: 23 Дек 2013 Мнения: 11
|
Пуснато на: Нед Мар 30, 2014 5:18 pm Заглавие: [Решен] Какво може да се направи при тази грешка |
|
|
Получавам тази грешка, която е на прикачената снимка, какво е евентуалното решение?
Благодаря предварително!
Описание: |
|
Размер: |
53.15 KB |
Преглеждания: |
30209 път(и) |

|
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Мар 30, 2014 5:47 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Това означава че има проблем със sqlite базата на POS-а. Това не е проблем ако всички продажби са успешно синхронизирани с back-end-а (MSSQL базата на Dreem Personal).
Пробвайте да възстановите автоматичния архив на базата на POS така:
- Във Windows Explorer отворете папка %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Unicontsoft\Pos
- Преименувайте текущата база Pos10.db на Pos10.db.orig
- Преименувайте архива Pos10.db.bak на Pos10.db
Ако пак се получи същата грешка можете да архивирате съдържанието на %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\Unicontsoft\Pos в един zip файл и да изтрието всичко в нея. При следващо стартиране на POS базата ще се създаде автоматично.
Ако искате пратете ми zip-а на vlado (при) unicontsoft (точка) com за да анализараме защо вградената в POS система за корекция на счупени бази не се е справила.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluegreen-ltd
Регистриран на: 23 Дек 2013 Мнения: 11
|
Пуснато на: Нед Мар 30, 2014 6:08 pm Заглавие: RE |
|
|
Проблема е там че продажбите не са разнесени
При това от доста дълъг период.
Ще ви пратя архивиран файла, ако можете да кажете какво да направя да се разнесат продажбите.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Мар 30, 2014 6:13 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пратете ми базата на e-mail-а, тук има описание как може да се поправи.
Интересно ми е как точно ползвате POS без да се разнасят продажбите? Синхронизацията обикновено става автоматично, освен ако няма проблем с връзката към back-end.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluegreen-ltd
Регистриран на: 23 Дек 2013 Мнения: 11
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Мар 30, 2014 8:37 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Най-вероятно потребителят, с който се влиза в POS и който е направил продажбите няма настроена каса по подразбиране в Dreem.
В POS във Функции | 3. Настройки | 1. Настройки на база данни във втора стъпка на форма Настройки на база данни има реквизит Каса. Ако там се избере каса, при продажба ПКО за плащането в Dreem се създават от тази каса. Ако там се остави празно, тогава за всеки потребител, с който се влиза в POS се ползва неговата каса, както е настроен в back-end във Администрация | Потребители и групи във форма Редакция на потребител реквизит Каса по подразбиране.
Ако ползвате няколко потребителя, може би е по-удобно да настоите твърдо касата в POS през форма Настройки на база данни. След като настроите касата, в POS ще трябва да потвърдите продажбите с новата каса. За съжаление това става документ по документ (не може да стане накуп за всички продажби).
Процедурата е сладната:
- Щракнете на зеленото точка в статус лентата вдясно долу при часовника за да видите несинхронизираните (проблемни) продажби.
- От формата за Избор на документ изберете първата продажба и натиснете бутона Нов (F4) (това е малко нелогично, реално само зарежда избрания документ).
- След като продажбата се зареди в POS не я редактирайте а само с Плащане (Enter) я потвърдете. Тя няма да се отпечата, а само ще се прехвърли в back-end.
И така тази процедура трябва да се изпълни за всяка една проблемна продажба, най-добре по реда по който са създавани.
Принципно за новите потребителите в Dreem е добре да настройвате каса, склад и персона по подразбиране за удобство при създаване на нови документи (в POS и в back-end) и за да не стават грешки.
Тази ли база данни е счупена? Може грешката да е свързана с това и въобще да не става дума за проблем със синхронизацията.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluegreen-ltd
Регистриран на: 23 Дек 2013 Мнения: 11
|
Пуснато на: Пон Мар 31, 2014 10:36 am Заглавие: re: |
|
|
Здравейте,
да това е счупената база, която вчера ви изпратих от bluegreen.ltd.bg(at)gmail(dot)com.
Проблема е обаче, че веднъж ми отваря продажбите, когато кликна долу на мястото за синхронизация... друг път не ги отваря тогава изкарва първата грешка която съм постнал. Може и да е от компютъра нещо... трябва да пробвам на малко по-мощен.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluegreen-ltd
Регистриран на: 23 Дек 2013 Мнения: 11
|
Пуснато на: Пон Мар 31, 2014 1:26 pm Заглавие: re |
|
|
Здравейте отново,
как може да се промени пътя, където се записва (създава) БД на ПОС, понеже на мен DreemPersonal ми е инсталиран на устройство различно от това, където се записват данните от ПОС и ми се струва, че нещо в правата на потребителя или настройките на Уиндоус не му разрешават достъп до бак-енд БД.
Току що пробвах с празна БД на ПОС и отново не иска да ми запази веднага продажбата а едва след като последвах съвета ви за допълнително отваряне с Нов (F4) и чак тогава я записа в бак-енда
Най-интересното е, че при първоначалния тест, а и след като беше "подкарана" програмата в реално действие работеше. Лошото е, че не съм постоянно в обекта където се ползва и трудно мога да разбера какво се е случило, когато се е появила първоначално грешката. Направени са над 1400 продажби, които не са записани в бак-енд.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Мар 31, 2014 1:34 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Базата данни на back-end не се достъпва като файл, така че NTFS правата там нямат значение. Базата на Dreem е под MSSQL сървър.
Пробвайте в POS от Функции | 3. Настройки | 1. Настройки на база данни да настроите твърдо каса за плащания от POS-а и тогава тествайте да издадете продажба от потребител касиер. Другия вариант с каса по подразбиране на Dreem потребител, който се логва в POS също ще работи.
Иначе счупената база я поправихме, трябва ми ID на каса за да Ви оправя продажбите да се синхранизират автоматично.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluegreen-ltd
Регистриран на: 23 Дек 2013 Мнения: 11
|
Пуснато на: Вто Апр 01, 2014 9:26 am Заглавие: Re |
|
|
Здравейте,
От където да видя това за да ви го пратя? [/b]
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Апр 01, 2014 9:51 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Изпратих Ви mail с поправената база, това ID не ми е нужно вече.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
bluegreen-ltd
Регистриран на: 23 Дек 2013 Мнения: 11
|
Пуснато на: Вто Апр 01, 2014 10:03 pm Заглавие: RE |
|
|
Не мога да изкажа благодарността си към Вас и това, което направихте за нашия малък бизнес!
Вие сте пример за хора, които си знаят, могат и вършат работата!
Поклон за това, което сте!
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Апр 02, 2014 3:20 pm Заглавие: |
|
|
Моля, с каквото можем помагаме на потебителите на Dreem -- това ни е част от работата :-))
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|