|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
vasenska
Регистриран на: 20 Яну 2014 Мнения: 19
|
Пуснато на: Пон Яну 20, 2014 9:08 pm Заглавие: Номератор |
|
|
Здравейте,
Докато разучавах програмата напусках няколко фактури и прочетох във форума, че не мога да изтрия фактурите напълно, а единственото, което мога да направя е да зануля номератора от Администрация/Номера на документи като на приключени и редакция пиша 0 и след това давам опресняване. След като съм изтрила всички фактури и от модул Търговска система и от Счетоводство, когато издам нова фактура, номерът и следва тези, които вече съм изтрила, а тях не мога да ги видя никъде вече. Ще съм благодарна да ми помогнете, защото фирмата е нова и не мога да издам първа фактура с номер 6  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Яну 20, 2014 11:28 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
След като редактирате номераторите, намерете фактурите като разширите периода на филтъра -- щракнете на жълтата лента в списъка с Документи за продажба.
За всяка фактура, която ви се "пречка" направете следното:
- отворете документа
- от раздел Връзки с документи от контекстното меню изтриите счетоводното плащане (ако има) и счетоводното копие на документа (ако има)
- вкарайте документа в редакция (бутона вляво от Активен)
- от първия раздел изтрийте съдържанието на реквизит Док. No. (може да се редактира нищо че е сиво полето)
- накрая вкарайте в състояние унищожен (бутона вдясно от Активен)
По този начин документът ще получи номер в редакция (примерно Е123) който няма да пречи на номерата на приключваните нови фактури.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
vasenska
Регистриран на: 20 Яну 2014 Мнения: 19
|
Пуснато на: Вто Яну 21, 2014 9:36 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Благодаря за отговора. А грешно ли ще бъде да направя така, както сте написали и всеки следващ път, когато трябва да издам нова фактура в този или следващите месеци всъщност да ползвам вече създадените като ги корегирам и след това приключвам? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Яну 21, 2014 10:33 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Принципно е възможно да "рециклирате" тези документи, но унищожените документи не пречат на системата и не се третират от справки и пр.
Също така имате опция да копирате документ (меню Документ | Копиране на документ) с цялото му съдържание ако фактурите са регулярни.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
vasenska
Регистриран на: 20 Яну 2014 Мнения: 19
|
Пуснато на: Вто Яну 21, 2014 10:49 am Заглавие: |
|
|
Благодаря.
И един последен въпрос. Правилно ли съм разбрала, че в Търговската система се създават документите от различните менюта и всички автоматично след това се появяват в модул Счетоводството. Само това ли е разликата, защото като опитах да въведа фактура в Счетоводство, тя не се появи в Търговската система и съм объркана кой и кога да използвам от двата модула, мисля, че през единия се прави автоматично осчетоводяване а през другия не, но не съм сигурна  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Яну 21, 2014 11:07 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Търговската система изпраща "копия" на данъчните документи в счетоводната система (фактури, банкови извлечения и др.). Търговската система изпраща и "копия" на номенклатури (контрагенти, продукти и др.) като счетоводни признаци. Търговската система може да създава и вътрешно-фирмени документи, които не се "публикуват" в счетводните документи (например продажби, заявки и др.)
Счетоводната система не изпраща нищо към търговската система (нито документи, нито номенклатури), затова тя може да се ползва самостоятелно като просто се въвеждат документи през универсалната счетоводна статия, в които се избират сметки и признаци както искате да излизат по счетоводните справки.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|