Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем с парола - логване

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Елена Вазова



Регистриран на: 04 Мар 2013
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Мар 05, 2013 11:14 am    Заглавие: Проблем с парола - логване Отговорете с цитат

Здравейте, аз съм с проблема с паролата и логването.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 05, 2013 11:20 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Имате лично съобщение по въпроса.

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Елена Вазова



Регистриран на: 04 Мар 2013
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Мар 05, 2013 11:49 am    Заглавие: Отново проблем Отговорете с цитат

Направих посоченото от вас, инсталирах ново копие на дрийм персонал, възстанових архива, ресетнах паролата и тогава опитах да влезна без парола. Отвори ми се прозорец да напиша нова парола когато си направих паролата ми излезна съобщение паролата ви бе променена успешно. Затворих всичко и пуснах програмата отново пиша паролата но не мога да влезна нищо не ми изписва просто така си стой и не влизам.Може ли да е проблема от това че архива го взимам от Windows XP и искам да ползвам програмата на Windows 7.Как да го оправя този проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 05, 2013 12:03 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Каква реализация на Dreem Personal сте инсталирали?

От помощника за поддръжка на системни бази данни (там от където сте пуснали Възстановяване на база данни от архив), пуснете опцията Прилагане на последни модификации и опитайте пак.

Принципно няма значение че базата е взета от Windows XP, а сега сте на Windows 7. Проблем е ако реализацията на база е по-стара от тази, която сте инсталирали сега. Чрез описаното по-горе ще ги изравните.

Поздрави!

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Елена Вазова



Регистриран на: 04 Мар 2013
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Мар 05, 2013 12:53 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз съм изтеглил най новата версия от сайта ви и нямам такава опция за последна версия някакви други идеи да предложите че вече стават два дни откакто не можем да я използваме а това е голям проблем за нас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 05, 2013 1:01 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

За възстановяването на базата тези стъпки ли използвахте?

В последната версия опцията се казва Прилагане на текуща версия на база данни.

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum