Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Елена Вазова
Регистриран на: 04 Мар 2013 Мнения: 3
|
Пуснато на: Вто Мар 05, 2013 11:14 am Заглавие: Проблем с парола - логване |
|
|
Здравейте, аз съм с проблема с паролата и логването. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Admin Иван Братов

Регистриран на: 16 Май 2006 Мнения: 85 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
Елена Вазова
Регистриран на: 04 Мар 2013 Мнения: 3
|
Пуснато на: Вто Мар 05, 2013 11:49 am Заглавие: Отново проблем |
|
|
Направих посоченото от вас, инсталирах ново копие на дрийм персонал, възстанових архива, ресетнах паролата и тогава опитах да влезна без парола. Отвори ми се прозорец да напиша нова парола когато си направих паролата ми излезна съобщение паролата ви бе променена успешно. Затворих всичко и пуснах програмата отново пиша паролата но не мога да влезна нищо не ми изписва просто така си стой и не влизам.Може ли да е проблема от това че архива го взимам от Windows XP и искам да ползвам програмата на Windows 7.Как да го оправя този проблем. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Admin Иван Братов

Регистриран на: 16 Май 2006 Мнения: 85 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Мар 05, 2013 12:03 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Каква реализация на Dreem Personal сте инсталирали?
От помощника за поддръжка на системни бази данни (там от където сте пуснали Възстановяване на база данни от архив), пуснете опцията Прилагане на последни модификации и опитайте пак.
Принципно няма значение че базата е взета от Windows XP, а сега сте на Windows 7. Проблем е ако реализацията на база е по-стара от тази, която сте инсталирали сега. Чрез описаното по-горе ще ги изравните.
Поздрави! _________________ Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria
http://www.unicontsoft.com |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Елена Вазова
Регистриран на: 04 Мар 2013 Мнения: 3
|
Пуснато на: Вто Мар 05, 2013 12:53 pm Заглавие: |
|
|
Аз съм изтеглил най новата версия от сайта ви и нямам такава опция за последна версия някакви други идеи да предложите че вече стават два дни откакто не можем да я използваме а това е голям проблем за нас. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Admin Иван Братов

Регистриран на: 16 Май 2006 Мнения: 85 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Мар 05, 2013 1:01 pm Заглавие: |
|
|
За възстановяването на базата тези стъпки ли използвахте?
В последната версия опцията се казва Прилагане на текуща версия на база данни. _________________ Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria
http://www.unicontsoft.com |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|