|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
gocheto01
Регистриран на: 22 Яну 2007 Мнения: 35
|
Пуснато на: Пет Дек 17, 2010 5:32 pm Заглавие: ПОГРЕШНО ИЗВЪРШЕН БАНКОВ ПРЕВОД |
|
|
Вчера направих плащане по няколко фактури към доставчик. Днес си получих извлечението от банката и съответно го осчетоводих, като си разнесох сумите по съответните фактури. Дотук ОК, но следобед гледам в банковата сметка парите преведени към доставчика върнати с основание грешен IBAN. След което следва обаждане до доставчика, нова сметка и нов превод. Въпросът ми е следният: Каква точно операция да направя, така че хем да остане следа, че съм извършил плащане и то е върнато, хем да не оплескам нещата с първото банково извлечение и съответно коректно пак да си разнеса вече второто извлечение? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пет Дек 17, 2010 7:17 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Можете да редактирате оригиналния превод като махнете свързания документ и изберете основание Техническа грешка например. Обикновено такова основание се настройва да се осчетоводява по сметка 498.
Ако преводът е стигнал до контрагента в извлечението можете да оставите само контрагента на реда, така че справките за разчети с контрагенти да включват и този превод. В случая парите не са стигнали до контрагента, така че това не е нужно.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|