|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
elidimova
Регистриран на: 04 Дек 2009 Мнения: 5 Местожителство: гр.Добрич
|
Пуснато на: Пон Дек 06, 2010 1:04 pm Заглавие: преинсталация на операционната система |
|
|
Здравейте, налага ми се да направя преинсталация на операционната система, при което ще ми затрият цялата информация от диск С. В момента прехвърлям всичко по-ценно на диск Д. Бихте ли ми помогнали, кои файлове да прехвърля за да запазя базата с данни и информация генерирани досегаот вашата програма /ползвам я от 2 години/. И още един въпрос - след преинсталацията на ОС искам да инсталирам DREEM PERSONAL направо на втория диск и да работи върху него, ще има ли някакъв проблем и дали ще успее да намери запазената база от данни.
Благодаря предварително |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Admin Иван Братов

Регистриран на: 16 Май 2006 Мнения: 85 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Дек 06, 2010 3:23 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
най-добре е да направите архив на базата и след преинсталацията да го възстановите и актуализирате.
1. Архив на базата. За повече информация Как за направим архив на базата на Dreem Personal.
2. Инсталиране на последната версия. След преинсталация на операционната система, сваляте последната версия от download страницата на сайта ни и я инсталирате в желаната от вас папка на желаното от вас устройство. За повече информация Как да инсталираме Dreem Personal.
3. Копиране на архивния файл. След като инсталирате Dreem Personal, копирате архивния файл (.bak) в папка ..\Dreem Personal 1.5\Backup.
4. Стартиране на системата. Стартирате системата и избирате бутона с трите точки срещу полето Профил. Отваря форма Поддръжка - Системни бази данни.
5. Добре дошли. На първата страница натискате бутона Напред.
6. Избор на действие - от изброените опция избирате Възстановяване на база данни от архив.
7. Избор на профил - натискате бутона Напред.
8. Възстановяване на база данни - през бутона с трите точки избирате архивния файл и натискате бутона Напред.
9. Избор на копие от архив - натискате бутона Напред.
10. Възстановяване на база данни. Системата възстановява базата данни от архива и извежда съобщение когато е готова.
11. Стартиране на системата. След това при стартиране, ако системата установи че базата данни е по-стара реализация от клиента, автоматично ще предложи да обнови базата с последните модификации. Избирате Да.
12. Прилагане на последни модификации. Системата прилага последните модификации върху базата данни, след което извежда съобщение - Успешно обновяване на база данни.
Влизате и работите.
Успех _________________ Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria
http://www.unicontsoft.com |
|
Върнете се в началото |
|
 |
elidimova
Регистриран на: 04 Дек 2009 Мнения: 5 Местожителство: гр.Добрич
|
Пуснато на: Пон Дек 06, 2010 4:01 pm Заглавие: |
|
|
Много Ви благодаря, вече направих архива, стискайте ми палци да мине безпроблемно и разархивирането след това...  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|