|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
dimitrova Гост
|
Пуснато на: Нед Мар 11, 2007 8:51 pm Заглавие: ИМАМ НУЖДА ОТ ИНСТРУКЦИИ 2 |
|
|
Здравейте, искам да попитам как да изтрия унищожени касови документи - РКО и ПКО.Създадени са в търговската част, а не в счетоводната и са отнесени към касовата книга.Не са свързани със осчетоводяване.Унищожих ги, опцията за изтриване е активна, но не се изтриват.
Искам и още нещо да помоля.Може ли малко инструкции за ТРЗ възможностите на програмата.Не ми е ясно може ли да разработва РПВ.Видях нещо такова в референтни номенклатури /Типове РПВ/, но не смея да предприема нищо засега. Въобще може ли да ми дадете повече информация за начина на работа и възможностите на модула ТРЗ.
Предварително благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Мар 11, 2007 10:01 pm Заглавие: |
|
|
В търговската система не могат да се трият документи. По този начин на клиентите не им "изчезват" документи, защото "системата ги е изтрила" безпричинно -- нарочно сме го оставили така, не е грешката във Вас. Също така унищожените документи остават в системата като одит информация, защото мениджърите се интересуват кой бърка толкова много документи, защо ги бърка и може ли да се направи нещо да спре да ги бърка.
Относно ТРЗ, тази подсистема е готова и е в процес на тестване, а "лошата" новина е, че планираме да я оставим извън обхвата на свободната версия. Иначе, да, основна функция на ТРЗ е да генерира РПВ, фишове и евентуално счетоводни статии.
cheers,
</wqw> |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|